۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۴
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85293498
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نبرد سنگین مقاومت با ارتش رژیم اسرائیل در غزه/ کشته شدن چند افسر و نظامی صهیونیست

تهران- ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن چند نظامی و افسر خود و زخمی شدن چند نفر دیگر از آنها در جریان نبردهای جاری امروز با رزمندگان مقاومت در شهر غزه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه از کشته شدن شمار دیگری از نظامیان خود در جریان درگیری با رزمندگان مقاومت فلسطین خبر داد.

ارتش اشغالگر اعلام کرد که سه افسر و نظامی کشته و چهار نظامی دیگر نیز به شدت زخمی شده اند.

طبق گزارش ارتش اشغالگر، این تلفات در جریان نبردهای امروز رخ داده است.

در همین حال، منابع فلسطینی پنجشنبه شب اعلام کردند که رزمندگان مقاومت هم اکنون در حال نبردی سنگین با نظامیان رژیم صهیونیستی در میدان فلسطین و اطراف تقاطع «السامر» در مرکز شهر غزه هستند.

پیش از این هم، ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه از کشته شدن دو افسر دیگر در درگیری ها با مقاومت فلسطین در شمال غزه خبر داده و اعلام کرده بود: «آساف میستر» و «کابیر یتسحاق فرانکو» از نیروهای لشکر ۴۰۱ ارتش این رژیم در درگیری های شمال غزه کشته شدند.

روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونت" نیز در این باره نوشت: «میستر» فرمانده یک دسته در گردان ۶۰۱ و« فرانکو» فرمانده یک دسته در گردان ۵۲ بودند.

همچنین گزارش ها از زخمی شدن یک افسر و یک نظامی ذخیره گردان ۹۲۱۷ ارتش اشغالگر و وخامت اوضاع آنها در درگیری های شمال غزه خبر می دهد. در جریان عملیات میدانی در منطقه اطراف محل عملیات، یک سرلشکر ارتش اشغالگر نیز به شدت زخمی شده است.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی و پس از چند روز ورود زمینی صهیونیست ها با تانک های پیشرفته به غزه، عملا این منطقه به گورستان تانک‌ها و نظامیان صهیونیست تبدیل شده و رزمندگان مقاومت بیش از یکصد تانک، نفربر و خودروی زرهی پیشرفته صهیونیست ها را هدف قرار داده و خسارت های سنگینی به رژیم اشغالگر قدس وارد کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha