۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85293739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر: هنر تئاتر تحول آفرین است

بوشهر- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر گفت: تئاتر ظرفیت بالایی در حوزه تحول و نوآوری جامعه دارد.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم افروغ روز جمعه در آئین معرفی برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر اظهار کرد: هنر نقش مهم و پررنگی در تمام حوزه‌های جامعه دارد.

وی افزود: هنر باعث ماندگاری ، اوج گیری رویدادها و جلای ذهن ها می شود .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: نگاه دولت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این است که بتوانیم زمینه و فضا را برای تولید آثار فاخر و ماندگار مهیا کنیم تا شاهد حداکثری و پررنگ همه لایه‌های مختلف حوزه هنر باشیم.

وی افزود: آنچه در این سه روز اتفاق افتاد به اذعان اساتید، بزرگان، جوانان و نوجوانان هنر تئاتر، همه حضور داشتند و این مهم حاوی یک پیام و دستاورد است که نشان از قدم برداشتن فعالیت در مسیر صحیح و درست است.

افروغ ادامه داد:این جشنواره فرصتی مناسب برای هم‌افزایی میان گروه‌ها، هنرمندان و مردم در فضای سالم رقابتی بود.

وی گفت: هنرمندان امروز میراث‌دار پیشکسوتانی هستند که در این عرصه تلاش زیادی کردند و شما نیز باید این مهم را به بهترین شکل ممکن به آیندگان انتقال دهید.

افروغ تصریح کرد: با توجه به هفت پروژه‌ای که در اعتبارات جدید مصوب شده زیرساخت فعالیت های فرهنگی تقویت خواهد شد و این از رسالت و وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی ضمن تشکر از همراهی و همکاری همه هنرمندان در برپایی جشنواره تئاتر استانی، برای آثار برتر و گروه‌های جشنواره در ادامه مسیر فعالیت هنری خود آرزوی موفقیت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha