معاون استاندار فارس: برنامه محوری
معیار رای دهی در انتخابات پیش رو  باشد

شیراز-ایرنا-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد کسی به آرای مردم تعرض کند گفت : در فرایند انتخابات به کسانی اعتماد شود که ایده و راهکار برای حل مسائل مردم داشته باشند.

اسماعیل قزل سفلی جمعه در جمع فعالین سیاسی شهرستان بیضاء با اشاره به اینکه بیضاء جزء شهرستان های نخبه پرور است، افزود: جمهوری اسلامی ایران با داشتن جوانانی از جنس شهید مویدی که جهادگرانه زندگی کردند و برای حفظ و برقراری امنیت کشور دست از جان کشیدند افتخار میکند که خوشبختانه شهرستان بیضاء هم جوانانی خوب و انقلابی را به جامعه معرفی کرده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با تاکید بر اینکه دشمنان از تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه و در جهان بین الملل هراس دارند ، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی این نوید را دادند که در نظم جهانی جدید یکی از اضلاع مهم ، ایران اسلامی است و این را آمریکایی ها بهتر از همه میدانند و بارها به محال بودن براندازی جمهوری اسلامی اعتراف کرده اند.

قزل سفلی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشورمان اظهار کرد: دشمنان با استفاده از تمام ظرفیت ها یک ائتلاف بین المللی میان مخالفان جمهوری اسلامی به وجود آوردند و همه مخالفین را با همه اختلاف نظرها کنار هم آوردند اما در نهایت با تیزبینی مجموعه های امنیتی و جوانان جان برکف و حضور هوشیارانه مردم، دشمنی چند لایه آنها با شکست مواجه شد.

وی در ادامه از رویکرد دولت سیزدهم برای اصلاح وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم سخن گفت و عنوان کرد: دولت تمام توان و همت خود را برای گره گشایی و سامان دهی اوضاع اقتصادی کشور به کار بسته و توجهی ویژه به آبادانی و پیشرفت روستا و توانمندی روستانشینان دارد و این جهت گیری دولت جهت گیری درستی است که همه باید به دولت در راستا کمک کنیم و کاری جهادی در همه زمینه ها میطلبد تا چالش ها برطرف شود.

وی گفت: هر مدیری که انگیزه کافی برای خدمت به مردم ندارد بایستی جای خود را به نیروی انقلابی و پای کار دهد و در این راستا بایستی مسیر برای جوانان باز شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس مهم ترین نشانگاه دشمن را انتخابات عنوان کرد و افزود: همه فرآیندهای انتخابات از اجرا تا نظارت و تامین امنیت توسط مردم اجرا می‌شود، باید به دنیا نشان دهیم عوامل اجرایی و نظارت انتخابات برآمده از بطن و متن مردم هستند؛ در این میان مجموعه وزارت کشور در سراسر کشور تنها زمینه ساز و پشتیبان فرآیندهای اجرایی انتخابات است.

اجازه تعرض به رای مردم را نخواهیم داد

وی ادامه داد: مجریان انتخابات در سطوح مختلف به هیچ وجه اجازه جانبداری از فردی را ندارند و مدیران هم در این فرایند حق دخالت ندارند و اجازه نخواهیم داد کسی به آرای مردم تعرض کند. در فرایند انتخابات به کسانی اعتماد شود که ایده و راه حل برای حل مسائل مردم داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: از ظرفیت کمیسیون نارضایتی ها برای گشایش گره های ذهنی مردم و مسائل مزمن شده در شهرستان استفاده و از ظرفیت خیرین و سرمایه گذاران نیز با تلاش و تدبیر بهره برداری شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha