۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85293873
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: صلاحیت نامزدهای انتخابات با دقت بررسی شود

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان بر توجه ویژه در بررسی صلاحیت نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: به طور قطع شورای نگهبان و هیات اجرایی استان‌ها با دقت صلاحیت نامزدهای مجلس را بررسی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر افزود: هیات اجرایی دوازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی با وسواس خاصی صلاحیت نامزدها را مورد بررسی قرار دادند.

وی اضافه کرد: افرادی که صلاحیتشان احراز نشده می‌توانند اعتراض خود را به شورای نگهبان و هیات اجرایی استان‌ منعکس کنند تا به شکل ویژه‌تری بررسی‌ها انجام شود.

خطیب جمعه آبادان گفت: انتظار از مسوولان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات دقت بیشتر در بررسی صلاحیت داوطلبان این دوره از انتخابات مجلس است.

کشتار زنان و کودکان نشان از حقارت رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام غبیشاوی به شرایط اسفناک بیمارستان‌های غزه اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونسیتی بیمارستان‌ها و اطراف آنها را در ۴۰ روز گذشته بمباران کرده است.

وی افزود: اکنون در غزه وسایل پزشکی کمیاب است و شمار زیادی از زخمی‌ها زن یا کودک هستند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه غزه شکست نخورده بلکه رژیم صهیونسیتی به لحاظ نظامی و اطلاعاتی شکست خورده است، اظهارکرد: اسرائیل در کشتن زنان و کودکان موفق بوده و این نشان از حقارت این رژیم کودک کش است.

وی افزود: نابودی رژیم صهیونسیتی نزدیک است و حماس اکنون برای از پای درآوردن این رژیم جعلی در آمادگی کامل است.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به بارندگی اخیر گفت: در چند روز گذشته شاهد نزول رحمت الهی بودیم و با تلاش مجموعه شهرداری و آبفا میزان آبگرفتگی نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر بود.

وی افزود: اکثر شهرهای خوزستان از جمله اهواز به لحاظ شبکه فاضلاب دچار مشکل هستند اما در بارندگی اخیر آبادان شرایط بهتری نسبت به اهواز داشت.

حجت الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک روز پرستار اظهار کرد: پرستاران در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی، فتنه‌ها و کرونا شخصیت برجسته خود را برای جامعه به نمایش گذاشتند و تلاش آنها در شرایط سخت کرونایی همیشه در یاد مردم خواهد ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha