بی تفاوتی مجامع بین‌المللی مقابل کودک کشی صهیونیست ها فاجعه آمیز است

یاسوج-ایرنا- یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: برغم همه جنایت ها و بی‌رحمی‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین ،اما شاهد سکوت و بی تفاوتی مجامع بین المللی هستیم.

به گزارش ایرنا، آیت ‌الله "سید نصیر حسینی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج، اظهار کرد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در طول یک ماه اخیر شرم تاریخی برای اخلاق، قانون و انسانیت است.

وی تصریح کرد: لازم است همه ملت های آزادی خواه و مجامع بین‌المللی و سازمان های حامی حقوق بشر در مقابله با اینگونه اقدامات غیرانسانی واکنش صریح نشان دهند.

آیت الله حسینی ادامه داد: جهان ایستاده و نظاره گر قتل عام رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان های غزه است،مجازات و محکوم نکردن اسرائیل موجب اشغال بیشتر سرزمین های فلسطین و قتل عام زنان و کودکان در بیمارستان‌های این منطقه شد.

وی از مردم استان درخواست کرد، با حضور پرشور و فعال خود در راهپیمایی روز شنبه ۲۷ آبان همزمان با سراسر کشور محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه را نشان دهند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان کرد: آن بانو بزرگ پرچمدار پرستاری در تاریخ بشریت است و به همین مناسبت ولادت ایشان به نام روز پرستار نام گرفته و پرستاران در صحنه‌های سخت خدمت می‌کنند و حتی در دوران شیوع کرونا برخی از پرستاران جان خود را فدا کردند و شهید شدند.

وی افزود: این قشر دلسوزانه در خط مقدم خدمت رسانی به گروه های هدف و ارتقای سلامت جامعه هستند و جامعه قدردان تلاش‌های ارزشمند پرستاران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha