مسیرهای راهپیمایی ضد صهیونیستی در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

شهرکرد- ایرنا-مسیرهای راهپیمایی ضد صهیونیستی در چهارمحال و بختیاری صبح روز شنبه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود و مسیرهای این راهپیمایی در استان اعلام شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و قتل‌عام بسیاری مردم فلسطین گفت: از مردم استان برای حضور در راهپیمایی روز شنبه علیه رژیم وحشی و کودک‌کش صهیونیستی دعوت می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار موسی انصاری روز جمعه با محکوم کردن اقدامات رژیم غاصب اسرائیل تاکید کرد: به‌دنبال جنایت‌های مکرر و بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در قتل‌عام مردم مظلوم، زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌دفاع غزه همزمان با سراسر کشور و همنوا با مردم ایران اسلامی مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرکرد شنبه ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی حماسی و حضور چشمگیر خود را به‌نمایش می‌گذارند.

وی افزود: برای این راهپیمایی باشکوه مسیر میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) به سمت چهارراه حضرت ولی‌عصر "عج" (چهارراه بازار) و میدان امام‌زادگان دومعصوم (س) در نظر گرفته شده است.

انصاری تصریح کرد: به‌همین منظور از مردم همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری دعوت می‌شود در راهپیمایی محکومیت رژیم صهیونیستی حضور پیدا کنند و بار دیگر انزجار، نفرت و خشم خود از رژیم وحشی و کودک‌کُش اسرائیل اعلام و از مردم، زنان و کودکان بی‌دفاع غزه حمایت کنند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی روز شنبه در تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha