تماشاگران یزدی از شکست‌های متوالی تیم فوتبال قندی انتقاد کردند

یزد- ایرنا- جمعی از تماشاگران تیم فوتبال شهید قندی یزد روز جمعه در استادیوم شهید نصیری از شکست‌های متوالی و نتایج ضعیف این تیم در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور انتقاد کردند .

به گزارش ایرنا، از هفته ششم لیگ دسه ۲ فوتبال کشور روز جمعه تیم شهید قندی در ورزشگاه شهید نصیری میزبان تیم شهرداری همدان بود که یک بر صفر با گل دقیقه ۸۰ امیر حسین سوری شکست خورد و تماشاگران ضمن انتقاد، حل مشکل و بررسی موضوع را خواستار شدند.

این عده از تماشاگران با بیان اینکه برای حضور تیم قندی در لیگ دسته ۲ کشور هزینه خوبی صرف شده و بعد از پنج سال همچنان در این مسابقات است به ضرورت بررسی موضوع توسط مسئولان ورزش استان و باشگاه تاکید کردند.

تیم فوتبال شهید قندی یزد پنج سال است که در لیگ دسته ۲ کشور حضور دارد و هم‌اکنون تا پایان هفته ششم تنها با کسب چهار امتیاز در مکان یازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ است که اصلا قابل پذیرش برای تنها نماینده فوتبال یزد در این مسابقات نیست.

حریفان تیم قندی در لیگ ۲

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر همگروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

سه تیم فوتبال یزد در لیگ کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ یزدلوله در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha