میدان عاشورای کرمان میعادگاه اعلام انزجار از جنایات اسراییل

کرمان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی امروز(شنبه ۲۷ آبان) از ساعت ۱۵ از محل چهارراه ابن سینا(کاظمی) تا میدان عاشورای شهر کرمان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

میدان عاشورای کرمان میعادگاه اعلام انزجار از جنایات اسراییل
انجم شجاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان

حسین انجم شعاع روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت شهادت مردم به‌ویژه کودکان فلسطینی در غزه اظهارداشت: در پی عملیات طوفان الاقصی که شکست بزرگ امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی بود، آنها بی‌رحمانه به غزه و فلسطین حمله کردند و تعداد زیادی از مردان، زنان و کودکان را به شهادت رساندند که در طول تاریخ، شهادت این تعداد کودک تکرار نشده است.

وی بیان کرد: حمایت های زیادی از ملت مظلوم، مقتدر و مقاوم فلسطین شده است و این حمایت ها از مردم غزه و فلسطین بی‌نظیر بوده، در ایران اسلامی نیز در طول ۴۰ روز گذشته حمایت ها ادامه دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: به دلیل درخواست های زیاد مردمی مبنی بر برگزاری راهپیمایی سراسری در حمایت از مردم غزه، قرار شد با حضور اصناف، هیات‌های مذهبی، دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار مردم، راهپیمایی گسترده ۲۷ آبان در سراسر شهرها و روستاهای استان همزمان با سراسر کشور به صورت باشکوه برگزار شود.

وی تاکید کرد: از همه مردم فهیم و ولایتمدار کرمان که همیشه حامی مردم فلسطین و غزه بوده اند برای شرکت پرشور در این راهپیمایی دعوت می کنیم تا با حضور حماسی خود قوت قلبی برای مردم و کودکان‌ غزه باشند و همچنین از اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل و حامیان آن یعنی آمریکا و کشورهای غربی اعلام انزجار و برائت کنند.

انجام شعاع تصریح کرد: سخنران پایانی راهپیمایی مراسم راهپیمایی روز شنبه ۲۷ آبان سردار حسین‌معروفی معاون‌ هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین است.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر راهپیمایی ۱۰ غرفه فرهنگی و تبلیغی نیز برای کودکان و نوجوانان برپا می شود که برنامه ها و فعالیت های متنوع فرهنگی و هنری در آنها اجرا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha