۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85294246
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بسته ورزشی ایرنا همدان از لغو مجمع هیات آمادگی جسمانی تا غیبت فرنگی کاران جوان

همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان امروز /شنبه/ به حواشی رشته‌های مختلف طی چند روز گذشته در سطح استان پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا در حالیکه قرار بود مجمع انتخابات هیات آمادگی جسمانی همدان فردا یکشنبه برگزار شود با تصمیم علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان این استان لغو شد.

هیات آمادگی جسمانی همدان چند ماهی فعالیت خود را با سرپرستی علی ضمیری کامل آغاز کرده و در این مدت آبستن حواشی متعدد بوده است.

نوع چیدمان اعضای رای دهنده در مجمع و نیز برخی شائبه‌های انتخاباتی سبب شد تا موعد برگزاری انتخابات این هیات به زمان دیگر موکول شود.

چهار کاندیدا از جمله سه مرد و یک زن برای انتخابات هیات آمادگی جسمانی استان همدان نام نویسی کرده‌اند و باید دید چه سرنوشتی در انتظار این هیات خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان همواره با حساسیت ویژه انتخابات هیات‌های ورزشی را بررسی می‌کند تا بهترین تصمیم برای آینده ورزش این استان اتخاذ شود.

رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در حالی به میزبانی شهر شیراز برگزار شد که همدان تنها استان غایب در این مسابقات بود.

عدم اعزام تیم به این مسابقات با اعتراض برخی مربیان و خانواده فرنگی کاران استان همدان مواجه شده است و خواستار پاسخگویی هیات کشتی شدند.

به گفته آنان، اگر همدان در کشتی فرنگی ضعیف هم باشد، آیا بهتر نبود تیمی به این مسابقات اعزام می‌شد تا فرنگی کاران کسب تجربه می‌کردند؟

آن‌ها همچنین به این موضوع اشاره کردند که اگر کشتی فرنگی همدان نماینده‌ای ندارد که باید فاتحه کشتی را با هزاران تاسف، خواند، اگر هم دارد که چرا اعزام صورت نگرفته است.

در سفر اخیر رئیس فدراسیون بسکتبال به همدان، یکی از موانع موجود در انتخاب این شهر به عنوان آزمونه(پایلوت) تیم‌های ملی و استعدادیابی، بحث برخورداری از سالن دارای پارکت مخصوص بود.

گویا سالن خانه بسکتبال همدان از پارکت مخصوص تجهیز نشده و همین مساله میزبانی اردوهای تیم ملی و استعدادیابی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اهالی بسکتبال در این باره گفتند: ‌ای کاش این سالن با پارکت مخصوص این ورزش تجهیز و نصب می‌شد تا بتوان از این امتیاز خاص فدراسیون استفاده شود. گویا استان ایلام با جدیت پیگیر کسب امتیاز پایلوت تیم‌های ملی رده‌های پایه در غرب کشور است.

البته سالن کارخانه شیر پگاه نیز دارای پارکت مخصوص است که نیاز به رایزنی دارد تا این امتیاز مهم از استان همدان گرفته نشود.

عملیات اجرایی ساخت اسکواش همدان بعد از ۲ سال تعطیلی با همکاری مطلوب اداره کل ورزش وجوانان استان همدان و پیگیری هیات اسکواش آغاز شده و در حال اجرا است.

ربانی مهر رئیس هیات اسکواش همدان در این باره گفت: ساخت این پروژه کمک بزرگی به توسعه اسکواش در همدان است و با راه‌اندازی این مجموعه، زیرساخت اسکواش در همدان تا چندین سال تامین شده است.

برای این مجموعه، چند کورت استاندارد و آموزشی، رختکن، سکوی تماشاگر و دفتر پیش‌بینی شده و می‌تواند بزرگترین کورت اسکواش غرب کشور باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha