۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۷:۳۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85294248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم فوتبال کانی کردستان: پرانرژی و با انگیزه در لیگ برتر رقابت می‌کنیم

سنندج- ایرنا-سرمربی تیم فوتبال بانوان کانی کردستان گفت: روز شنبه در اولین بازی از لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، پرانرژی و با انگیزه مقابل تیم خاتون بم حاضر می‌شویم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه کهریزی شامگاه جمعه در نشست خبری در سنندج اظهار کرد: خاتون بم تیم خوبی است ولی ما برای نتیجه وارد زمین بازی می‌شویم و خودمان را دست کم نمی‌گیریم.

وی با بیان اینکه در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، افزود: تیم کانی کردستان حدود ۲ ماه است شروع به تمرین کرده و بنده هم ۴۸ ساعت است سرمربی‌گری این تیم را برعهده گرفته‌ام و کار سختی در پیش داریم.

سرمربی تیم کانی کردستان با اشاره به اینکه تاکتیک‌های زودبازده انجام داده‌ایم، ادامه داد: تیم بم آماده‌ترین تیم لیگ ایران است و پیش فصل و بازیکهای رسمی و حضور در جام باشگاه‌های آسیا، این تیم را در بهترین شرایط قرار داده است.

کهریزی یادآور شد: تیم ما بازی دوستانه نداشته و بازی فردا برای ما حکم یک هماهنگی بین بازیکنان را دارد.

وی بر لزوم حمایت مسئولان استان از باشگاه کانی تاکید کرد و گفت: در صورت پشتیبانی مادی و معنوی، خیلی خبرهای خوبی از این باشگاه خواهید شنید، ضمن اینکه امکانات و زیرساخت های لازم برای تیم فراهم است.

زهره جلالی کاپیتان تیم کانی کردستان هم اظهار کرد: تیم ما باانگیزه است و با تمام توان در برابر خاتون بم قرار می گیریم.

سرمربی تیم فوتبال کانی کردستان: پرانرژی و با انگیزه در لیگ برتر رقابت می‌کنیم

سرمربی خاتون بم: برای قهرمانی می‌جنگیم

سرمربی خاتون بم هم در این نشست خبری گفت: امسال لیگ فوتبال بانوان بسیار خوب است و تیم ما برای قهرمانی رقابت می‌کند.

مرضیه جعفری ادامه داد: با وجود خستگی و شرکت در رقابت باشگاه های آسیا در ازبکستان، از عملکرد تیمم راضی هستم و با قدرت در برابر حریفان لیگ برتر فوتبال کشورمان حاضر خواهیم شد.

وی یادآور شد: تیم کانی کردستان هم خیلی خوب بازی می‌کند و یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر فوتبال کشورمان محسوب می‌شود.

تیم کانی کردستان در اولین بازی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور ساعت ۱۳ امروز میزبان خاتون بم است.

تیم کانی کردستان فصل گذشته (۱۴۰۱-۱۴۰۲) با نام "زارع باتری سنندج" در رقابت ها حاضر شد و در ۱۸ بازی با کسب پنج پیروزی، چهار تساوی، ۹ شکست و ۱۹ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۰ تیمی پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha