۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85294341
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خراسان‌شمالی صحنه ارادت به مظلومان غزه + فیلم

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳
کد خبر: 85294341
سعید وحیدی
خراسان‌شمالی صحنه ارادت به مظلومان غزه + فیلم

بجنورد- ایرنا- مردم مرکز خراسان شمالی امروز (شنبه) همزمان با سراسر کشور در حمایت از مظلومان غزه با تجمع در میدان شهید بجنورد، خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان بی گناه فلسطین نشان دادند.

به گزارش ایرنا، میدان شهید بجنورد بار دیگر محل تجمع مردمان ولایتمداری بود که در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی به میدان آمده بودند تا به طور صریح حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام کنند.

مظلومانی که این روزها مورد حملات وحشیانه رژیمی هستند که همچنان از حمایت های نظامی، اطلاعاتی و تسلیحاتی قدرت‌های غربی برخوردار است.

مردم بجنورد در این تجمع که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان و جمعی از اقشار مختلف مردم و خانواده های شهدا نیز حضور داشتند، ضمن حمایت از کودکان و زنان در غزه، حقانیت و مظلومیت آنان را فریاد زدند.

تجمع کنندگان در روزهای اخیر با دیدن تصاویر و اخبار تکان‌دهنده جنایت رژیم جعلی اسراییل در حق مردم مظلوم غزه، به میدان آمده و به جای سکوت، فریاد آزادی فلسطین سر دادند و خواستار پایان یافتن جنایات‌ صهیونیست‌ها شدند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن دست نوشته ها و پلاکاردهایی علیه رژیم غاصب و کودک کش اسراییل شعار «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ صهیونیست» سر دادند.

همچنین در حاشیه این تجمع، کودکان بجنوردی همصدا با وجدان های بیدار جهان و برای حمایت از کودکان بی دفاع غزه، مقاومت و آزادی خواهی قدس شریف را با خلاقیت های ذهنی شان به تصویر کشیدند.

خراسان‌شمالی صحنه ارادت به مظلومان غزه

این کودکان آمدند تا با خلق تصاویری زیبا اعلام کنند، مظلومان غزه شما مظهر شجاعت و امید هستید و مردم ایران از پیر و جوان گرفته تا بزرگ و کوچک حامی و دوستدار شما است.

به گزارش ایرنا، تعداد شهدای حملات ارتش رژیم غاصب صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده است که پنج هزار نفر از این تعداد را کودکان و ۳۳۰۰ نفر از آنان را زنان تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha