اجتماع مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه در شهرهای شمالی خوزستان برگزار شد

دزفول – ایرنا - اجتماع مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه روز شنبه همزمان با سراسر کشور با حضور دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم در شهرهای دزفول، شوش و اندیمشک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، اجتماع مردم دزفول در حرم حضرت سبزقبا(ع)، اجتماع مردم شوش در حرم حضرت دانیال نبی(س) و اجتماع مردم اندیمشک در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر با حضور برگزار شد.

شرکت کنندگان در این اجتماع‌ها با شعار" این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"، " ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده" بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند.

همچنین تجمع کنندگان با شعارهای " رزمنده فلسطین، خدا بود یاورت" و " منطق قرآن بود؛ مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل" خشم و انزجار خود را از دشمنان ایران اسلامی نشان دادند.

این اجتماع کنندگان با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین پرچم مقدس جمهوری اسلامی، پرچم فلسطین و حزب الله لبنان بار دیگر بر دفاع از مقاومت مردم مظلوم فلسطین تا آزادی قدس شریف تاکید کردند.

دانش آموزان دختر حاضر در این اجتماع‌ها با به همراه داشتن عروسک‌های خود، آنها را به کودکان غزه اهدا کردند.

همچنین اجتماع کنندگان در این آیین در حرکتی نمادین عروسک‌های کفن پوش را به نشان از کودکان شهید غزه بر دستان خود به نمایش گذاشته شد.

اجتماع مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه در شهرهای شمالی خوزستان برگزار شد

به گزارش ایرنا، نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و درخواست‌ها برای متوقف کردن ماشین کشتار اسراییل روبه افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی‌وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می‌گوید که اصلا مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه‌ها و طرح‌های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

آمار شهدای فلسطینی اعم از زنان و کودکان بی‌دفاع روز به روز در حال افزایش است و دولت‌های غربی در سایه حمایت تمام قد از جنایات رژیم صهیونیستی، به تمامی معیارها و قوانین ‌بین‌المللی حقوق بشری پشت کرده‌اند.

بیشترین آمار شهدا در حملات رژیم صهیونیستی به غزه را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند به طوری که براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای غزه به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده که از این تعداد پنج هزار از شهدا کودک و سه هزار و ۳۰۰ نفر زن هستند.

رژیم صهیونیستی با حملات خود به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در غزه و همچنین ممانعت از ورود سوخت به این منطقه موجب شده تا علاوه بر شهادت مجروحان، تعدادی از کودکان نارس نیز که در دستگاه‌های مخصوص قرار داشتند به علت نبود انرژی به شهادت برسند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از مجموع ۳۵ بیمارستان غزه فعالیت ۲۵ بیمارستان به دلیل خسارت ناشی از بمباران یا کمبود سوخت، متوقف شده است.

جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه به حدی شدید بوده که مردم در بسیاری از شهرهای کشورهای جهان در حمایت از آنها به خیابان آمدند و جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha