همراهی اتوبوسرانی و مترو تهران با راهپیمایان حامی کودکان غزه

تهران بزرگ - ایرنا - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات‌رسانی ویژه این شرکت برای مراسم راهپیمایی و تجمع جهانی حمایت از کودکان غزه خبر داد.

به گزارش ایرنا، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران روز شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم راهیپمایی حمایت از کودکان غزه که از ساعت ۱۵ روز شنبه در میدان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، ضمن تخصیص ناوگان ویژه با تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل مراسم نیز اقدام می کند.

براساس اعلام شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، برای پیشگیری از وقفه در خدمات خط یک اتوبوس های تندرو در زمان برگزاری مراسم از مسیر جایگزین، خیابان جمهوری اسلامی استفاده خواهد شد همچنین شرکت‌کنندگان پس از برگزاری مراسم، به مبادی اولیه بازگردانده خواهند شد.

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده است که همزمان با برگزاری راهپیمایی سراسری در حمایت از کودکان معصوم غزه، مترو تهران و حومه به منظور دسترسی راحت‌تر شهروندان و مسافران به مسیر راهپیمایی و محل تجمع عصر امروز (۲۷آبان ماه ۱۴۰۲) آماده ارائه خدمات‌رسانی ویژه تا پایان مراسم است.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه محل برگزاری تجمع در میدان انقلاب اسلامی و در مسیر خط چهار مترو تهران قرار دارد مقرر شده تا میزان سرویس‌دهی در این خط از ابتدا تا پایان مراسم افزایش یابد.

همچنین تمهیدات لازم برای اعزام قطارهای فوق‌العاده در تمامی خطوط مترو تهران در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، تجمع سراسری مردم ایران در حمایت از کودکان غزه در روز شنبه ۲۷ آبان ماه برگزار می شود که این تجمع مردمی در تهران از ساعت ۱۵ امروز/ شنبه با سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

همچنین مسیرهای راهپیمایی نیز از میدان فردوسی به سمت میدان انقلاب و از چهاراه نواب به سمت میدان انقلاب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha