۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85294401
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمهیدات ترافیکی برای اجتماع مردمی در بیرجند اجرا می‌شود

بیرجند - ایرنا - پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی به منظور برقراری نظم و امنیت ترافیکی تجمع مردمی در میدان قدس بیرجند، محدودیت‌های ترافیکی را اِعمال می‌کند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، در اطلاعیه روز شنبه پلیس راهور ضمن محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی آمده است: از ساعت ۱۳ امروز ۲۷ آبان پارک تمامی وسایل نقلیه در میدان قدس و ۱۰۰ متری همه مسیرهای منتهی به این میدان ممنوع خواهد بود.

همچنین از ساعت ۱۴ تردد تمامی وسایل نقلیه از میدان قدس ممنوع است و در همین راستا همه مسیرهای منتهی به این میدان مسدود می‌شود.

پلیس راهنمایی و رانندگی به رانندگان توصیه کرد از پارک وسایل نقلیه خود مقابل پارکینگ منازل شهروندان خودداری کنند و به دلیل کمبود فضای پارک خودرو، از وسایل نقلیه عمومی برای عزیمت به محل تجمع استفاده شود.

همچنین با توجه به بسته بودن مسیرهای منتهی به میدان قدس و به منظور جلوگیری از مشکلات ترافیکی، رانندگان از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

تمهیدات ترافیکی برای اجتماع مردمی در بیرجند اجرا می‌شود

اجتماع مردمی حمایت از کودکان مظلوم و مادران داغدار غزه همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در میدان قدس شهر بیرجند برگزار می‌شود.

این مراسم در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، به بمباران نوار غزه روی آورده که فجایع انسانی را رقم زده است.

بر اساس آخرین آمار اعلامی از سوی دفتر رسانه‌ای غزه، شمار شهدای غزه از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۱۲ هزار نفر از جمله پنج هزار کودک و سه هزار و ۳۰۰ زن رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha