۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85294404
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

گیلانیان در حمایت از مردم غزه به خیابان آمدند

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳
کد خبر: 85294404
گیلانیان در حمایت از مردم غزه به خیابان آمدند

رشت - ایرنا - مردم گیلان امروز در حمایت ملت فلسطین و زنان و کودکان به خون تپیده غزه به میدان آمدند و در رشت با حضور پرشور در میدان شهدای ذهاب در حمایت از این مردم مظلوم فریاد مرگ بر اسراییل سردادند.

به گزارش ایرنا، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم رشت روز شنبه همپای سایر ایرانیان در اجتماع همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از زنان و کودکان بی پناه غزه، در میدان شهرداری رشت تجمع کردند و جنایات رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را محکوم کردند.

در این تجمع، کودکان، نوجوانان، جوانان، دانشجویان، پرستاران، کارمندان همه اعم از زن و مرد حضور داشتند و با شعارهای " مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل"، "فلسطین فریاد خشم و خون است - دشمن صهیونیستی سرنگون است" و " حمام خون به پا شد - فلسطین کربلا شد" خواهان مقابله جامعه جهانی با جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و توقف حمایت این رژیم سفاک شدند.

حاضران در این تجمع با در دست داشتن پرچم های فلسطین و تمثال امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بار دیگر با آرمانهای امام و شهدا بیعت کرده از مردم غزه حمایت کرده و انزجار خود را از رژیم ددمنش صهیونیستی و جنایاتش علیه انسانیت اعلام کردند.

همچنین در پایان این تجمع پرچم های آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شده و بعد از آن قطعنامه‌ای در هفت بند قرائت شد که در بخشی از آن، تجمع کنندگان خواستار جلوگیری از کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی، آتش بس فوری، رفع محاصره غزه و نجات مجروحان شدند.

آنان همچنین خواستار محکومیت رژیم صهیونیستی از سوی دادگاه بین المللی شدند.

قطع ارتباط کشورهای اسلامی با رژیم جعلی صهیونیستی، محکومیت سران این رژیم سفاک و آمریکا به دلیل جنایاتی که در غزه مرتکب شدند از دیگر مفاد این قطعنامه بود، ضمن اینکه در پایان این قطعنامه اعلام شد در صورتی که شرایط فراهم شود به غزه خواهیم رفت و ضمن کمک به مداوای مجروحان، درس فراموش نشدنی به خون آشامان صهیونیستی خواهیم داد.

مردم در سراسر استان همزمان در شهرها و بخش ها در این تجمع ضد صهیونیستی شرکت کردند.
در تجمع مردم رشت در حمایت از زنان و کودکان فلسطینی، حجت الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل قوا، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، اسدالله عباسی استاندار استان و دیگر مسئولان حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha