۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85294413
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار قرچک: شرایط برای حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم است

قرچک- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک با بیان اینکه در روز انتخابات باید همه شرایط برای حضور گسترده مردم فراهم باشد، گفت: با بررسی وضعیت شعب اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، فرآیند پایش شعب برای حضور مردم در انتخابات پیش رو به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، حسین فخاری روز شنبه در هفتمین جلسه ستاد انتخابات قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تلاش خود را برای حضور با شکوه مردم در انتخابات پیش رو به کار بسته‌اند و با تدارک تمام امکانات و بررسی نیاز شهرستان به شعب اخذ رأی زمینه برگزاری این رویداد مهم سیاسی را فراهم می‌کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به نیازهای شهرستان و گسترش مناطق مختلف، کار پایش شعب اخذ رأی از سوی هیأت اجرایی در طول روزهای گذشته صورت گرفته است و تمامی نیازهای شعب، راه های دسترسی، زیرساخت‌های مورد نیاز برگزاری انتخابات و کمبودهای احتمالی مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار قرچک:شرایط برای حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم است

فخاری تأکید کرد: تمامی تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات، اعضای هیأت اجرایی و نظارت شهرستان قرچک بر تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در چهار راهبرد امنیت، صحت، مشارکت و رقابت در انتخابات معطوف شده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای ، ۱۳۹ شعبه اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده که این تعداد، نسبت به دهمین دوره انتخابات مجلس، ۷ شعبه افزایش یافته بود. از مجموع تعداد شعب اخذ رأی در یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی، ۱۱۴ شعبه ثابت شهری و ۲۵ شعبه شامل ۲۳ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار در مناطق روستایی در نظر گرفته شده بود.

در دوره گذشته 6 شعبه اخذ رأی ثابت شهرستان به بانوان اختصاص یافته بود. شهرستان قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha