۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 85294544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه ماهیت پلید آنان را برای جهانیان آشکار کرد

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به اینکه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه ماهیت پلید آنان را برای جهانیان آشکار کرد، گفت: امروز همه‌ انسان‌های آزاده‌ دنیا در راستای محکومیت جنایات هولناک و بی‌رحمانه‌صهیونیست‌ها و حمایت از مردم بی‌دفاع  غزه به‌پا خاسته‌اند.

به گزارش ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" روز شنبه در اجتماع بزرگ و باشکوه مردم ولایت‌مدار شهر ایلام در محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: امروز مردم ولایت‌مدار شهر ایلام همگام با سراسر کشور در یک اجتماع بزرگ و باشکوه بار دیگر نفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت جنایت آنان اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: این حرکت‌ها و اجتماعات خودجوش و عظیم مسلمانان در حمایت از مردم غزه، ماهیت پلید این رژیم را برای جهانیان بیش از گذشته آشکار کرد.

استاندار ایلام با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و مردم بی‌دفاع غزه و زنان و کودکان، تاکید کرد: امروز همه‌ انسان‌های آزاده‌ دنیا در راستای محکومیت جنایات هولناک و بی‌رحمانه‌ صهیونیست‌ها و حمایت از مردم بی‌دفاع غزه به‌پا خاسته‌اند.

جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه ماهیت پلید آنان را برای جهانیان آشکار کرد

بهرام‌نیا به اشاره به کُشتار بی‌رحمانه‌ مردم غزه، غیر نظامیان، زنان و کودکان توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی با حمایت جبهه‌ استکبار، خاطرنشان کرد: شمار شهدای غزه به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده است که بخش عمده‌ی این شهدا زنان، کودکان و غیر نظامیان هستند که این آمار نشان‌گر حقارت و سردرگمی این رژیم منحوس است.

به گزارش ایرنا، اجتماع بزرگ مردم شهر ایلام در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه از چهارراه رسالت تا میدان شهید کشوری این شهر برگزار شد.

جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه ماهیت پلید آنان را برای جهانیان آشکار کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha