امام جمعه بوشهر: کارنامه رژیم صهیونیستی مملو از تخلف‌های بین‌المللی است

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رژیم صهیونیستی فاقد مشروعیت و کارنامه آن مملو تخلف و جنایت‌های بین المللی است.

" آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری" روز شنبه در حاشیه اجتماع پرشور بوشهری‌ها در محکومیت جنایت‌های بی سابقه رژیم کودک کش اسراییل در نوار غزه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: رژیم جعلی صهیونیستی که توسط کشورهای استکباری و بویژه انگلیس در سرزمین فلسطین جا داده شده همواره با ارتکاب جنایت برای تثبیت خود تلاش کرده است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای درخشان در حمایت از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین آفرید تا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، این پیام را منتقل کند که در همه شرایط پشتیبان و حامی این مردم زجر کشیده است. 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: از استان بوشهر این پیام برای مردم فلسطین داریم که شما هیچگاه تنها نیستید و مردم این استان در کنار مردم ایران در کنار شما هستند و به هر طریقی به کمک شما می شتابند.

صفایی بوشهری یکی از مشکلات برخی کشورهای مسلمان را سکوت و عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی ذکر کرد و گفت: اگر همه کشورهای اسلامی با یک اتحاد و وحدت از مردم فلسطین حمایت کنند، رژیم صهیونیستی که در مسیر نابودی قرار گرفته زودتر از آن چه تصور می شود از صحنه روزگار محو می‌شود.

وی ادامه داد: رژیم اسراییل فاقد مشروعیت مردمی و جهانی است و " طوفان الاقصی" سبب شد که ماهیت کودک کشی و جنایات آنها بیش از گذشته بر جهان آشکار شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: تصرف سرزمین فلسطینیان توسط این رژیم اشغالگر که همراه با ظلم و جنایت بوده ره‌آورد سیاست های کشورهای غربی و به خصوص آمریکایی ها است که اکنون خودشان برای توجیه اقدامات ضد بشردوستانه اسراییل حرفی برای مردمانشان ندارند و نمی توانند از خود و دولت خودکامه صهیونیستی دفاع کنند.

وی بیان کرد: این رژیم اشغالگر مولد اندیشه استعماری انگلیس و سپس آمریکا و کشورهای حامی آنها است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی همواره برای از بین بردن جهان اسلام و کنترل آن در تلاش بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی یادآورشد: این رژیم تمام معاهدات حقوقی جهانی و حتی معاهده عدم تولید و نگهداشت سلاح هسته‌‎ای را زیر پا گذاشته و اکنون ۵۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد و حتی در مجمع انرژی هسته‌ای حهان نیز حاضر به عضویت نشده است.

صفایی بوشهری ادامه داد: اجتماع پرشور مردم دیار دارلحماسه و ولایت‌مدار بوشهر که همزمان با سراسر کشور برگزار شده مشتی محکم و آهنین بر پیکیره رژیم کودک کش اسراییل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha