سازمان‌های حقوق بشری در مقابل کشتار زنان و کودکان غزه سکوت نکنند

اردبیل - ایرنا - معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سازمان‌های حقوق بشری باید در مقابل نسل‌کشی و جنایت‌های صهیونیست‌ها به وظیفه خود عمل کرده و سکوت نکنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ محسن پناهیان روز شنبه در تجمع مردم بیله‌سوار مغان در حمایت از مردم مظلوم غزه اظهار کرد: به‌قول مقام معظم رهبری اسرائیل یک شکست ترمیم‌ناپدیر و درست نشدنی متحمل شده است.

وی ادامه داد: حمله به بیمارستان‌ها، مدارس ، مساجد ، بازار ، نانوایی‌ها و کاروان‌های تشییع کننده پیکرهای شهدا نه تنها پیروزی نیست بلکه جنایت جنگی است.

معاون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: تمام کشورهایی که از این رژیم حمایت می‌کنند بدانند همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اینها روی اسب بازنده شرط‌بندی کرده‌اند ، یقین بدانند و مطمئن شوند اسرائیل نه تنها ۲۵ سال آینده بلکه زودتر از آن محو و نابود خواهد شد.

سرهنگ پناهیان تصریح کرد: اسرائیل در مدت ۴۲ روز که از عملیات طوفان‌القصی می‌گذرد انواع و اقسام جنایت‌ها را مرتکب شده تا شکست خود را ترمیم کند اما دنیا می‌بیند اسرائیل شکست خورده است زیرا حمله به کودکان و حمله به زنان پیروزی نیست ، اسرائیل ادعا می‌کرد طبقات پایین بیمارستان الشفای غزه مقر فرماندهی حماس است، کدام سند و مدرک را توانستند ارائه دهند، با نشان دادن پنج اسلحه کلاشینکف و پنج نارنجک رسوایی خود را بیشتر کردند.

سردار کریمیان: سازمان‌های حقوق بشری در مقابل کشتار زنان و کودکان غزه سکوت نکنند

وی گفت: امروز نه تنها روابط با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی نشده بلکه به رژیم منفور تبدیل شده و نشانه‌های انزجار از اسرائیل و حامیان اسراییل همه جا آشکار است.

پناهیان افزود: در مقابل کاخ سفید آزادی‌خواهان از مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند ، در میادین ورزشی تمام دنیا ورزشکاران با لباس‌های منقش به پرچم فلسطین به میدان می‌روند ولی جای تاسف است نهادهای بین‌المللی که باید مدافع حقوق بشر باشند و وظیفه شان تامین امنیت بین المللی است یا سکوت کرده‌اند یا فقط آمار می‌دهند.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: سازمان حقوق بشر خجالت نمی‌کشد آمار می‌دهد این تعداد کودک ، زن و پیر و این همه خانه ویران شده است ، سازمان حقوق بشر مردم از شما ماموریت خودتان را می‌خواهند. مردم این اخبار را در تلویزیون‌ها می‌بییند ، توقع مردم این است جلو این جنایت را بگیرید و از کودک‌کشی جلوگیری کنید.

وی اظهار کرد: قطع کردن اکسیژن کودکان در بیمارستان و قطع آب بیماران در بیمارستان‌ها قطعا پیروزی نیست ، سازمان حقوق بشر وظیفه دارد جلو این نسل‌کشی را بگیرد و سکوت نکند.

سرهنگ پناهیان گفت: این سازمان‌ها که نزدیک به ۷۸ سال است تشکیل شده‌اند باید از حقوق بشریت دفاع کنند ، کدام دفاع‌ها را کرده‌اند ، آیا اگر در یک کشور اروپایی فقط بر سر یک کودک شبیه جنایتی که بر کودکان غزه وارد شده می‌آمد دنیا را به هم نمی‌زدند ، در غزه در برابر جنایت‌ها علیه مردم مظلوم از نهادهای بین‌المللی همچون سازمان حقوق بشر و دبیرکل سازمان ملل صدایی برنمی‌آید.

وی افزود: فقط در یک مجلس دبیرکل سازمان ملل از حماس و مردم مظلوم غزه دفاع کرد ولی بلافاصله نماینده اسراییل اعتراض کرد و او هم حرف خود را پس گرفت.

وی خطاب به سران کشورهای عربی و اسلامی گفت: فلسطین یک کشور عرب و مسلمان است و سازمان همکاری اسلامی به‌خاطر اهانت به مسجدالاقصی و آتش زدن آن در سال ۱۹۶۹ میلادی برپا شده ، اما امروز سکوت کرده و صدایش درنمی‌آید.

پناهیان تصریح کرد: امروز ملت‌های اروپایی از مسلمانان حمایت می‌کنند اما از حاکمان کشورهای مسلمان خبری نیست. این نسل چه حرفی برای نسل‌های آینده خواهد داشت ، نسل آینده خواهند گفت در مقابل چشمانتان ۱۰ هزار نفر و حدود پنج هزار کودک را سلاخی کردند ولی شما صدایتان درنیامد.

وی افزود: آمریکا در سواحل دریای مدیترانه و غزه با کشتی‌های جنگی و ناو جنگی آمد و از ارتشی که ادعا دارد چهارمین ارتش مقتدر دنیا است در مقابل یک گردان حمایت کرد. آیا عزت بالاتر از این می‌شود؟ در مقابل یک گردان ابرقدرت دنیا آمده و حمایت‌هایی می‌کند موشک ، بمب ، پول و دلار می‌دهد ، کماندو می‌دهد ، نیروهای زمینی آمریکا آمده و کمک می‌کنند ولی در این مدت نتوانسته‌اند کاری کنند.

وی اضافه کرد: ۴۲ روز است اسرائیلی‌ها در غزه هیچ غلطی نتوانسته‌اند بکنند . مظلومیت و آه کودکانی که پدر و مادر خود را از دست داده و نیز خون‌های ریخته شده مظلومان دامن این رژیم را خواهد گرفت و با عنایت خدا به‌زودی نابودی اسراییل را مشاهده خواهیم کرد.

پناهیان با اشاره به ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیلی که پیگیر خاورمیانه جدید بود و در پروتکل‌های خود تسلط بر کل کره خاکی را در ذهن می‌پروراند، امروز حتی از خودش و جغرافیایی که کشورهایی که استکبار ظالمانه در اختیارش قرار داده‌اند، نتوانست دفاع کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha