۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85294642
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آتش در انبار بزرگ پلاستیک همدان مهار شد

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبر: 85294642
آتش در انبار بزرگ پلاستیک همدان مهار شد

همدان- ایرنا- ماموران آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان طی عملیات چند ساعته موفق به مهار آتش در انبار بزرگ پلاستیک در حومه شهر همدان شدند.

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی، ساعت پنج و ۳۱ دقیقه صبح امروز شنبه گزارش مردمی مبنی بر وقوع حادثه آتش سوزی در انبار بزرگ پلاستیک در بلوار ارتش، چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

با بررسی‌های اولیه آتش نشانان مشخص شد که این انبار بزرگ حاوی ضایعات پلاستیک است که قسمتی از آن به طور کامل شعله ور شد و با توجه به اینکه احتمال سرایت آتش به سایر قسمت‌ها و اماکن مجاور هم وجود داشت، نیروهای آتش‌نشانی عملیات اطفای حریق را آغاز و پس از سه ساعت تلاش مستمر حریق را به طور کامل اطفا کردند.

آتش در انبار بزرگ پلاستیک همدان مهار شد

براساس این گزارش، عملیات اطفای حریق به صورت موفقیت آمیز به پایان رسید و نیروهای آتش‌نشانی حاضر در محل لکه گیری را به طور کامل انجام دادند و پس از حصول اطمینان از اطفا کامل حریق به ایستگاه‌های عملیاتی خود بازگشتند.

همچنین از این حادثه مصدومیت و فوتی گزارش نشده است.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری توصیه کرد: مالکان انبارها به ویژه انبارهای مواد اشتعال زا باید احتیاط‌های لازم را جهت حفظ ایمنی محیط به عمل آورند چرا که در غیر این صورت نه تنها سرمایه‌های آن‌ها دچار آسیب و نابودی می‌شود بلکه احتمال مصدومیت و تلفات جانی نیز در این زمینه وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha