دعوت فرماندار شهریار از مردم برای استقبال از رئیس جمهور+فیلم

شهریار - ایرنا - سرپرست فرمانداری ویژه شهریار با صدور پیامی از مردم شهرستان دعوت کرد تا با حضور حداکثری در استقبال از آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بار دیگر حماسه بیافرینند.

به گزارش ایرنا، دراین پیام که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه و همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار فرصتی مهیا شده است تا شهرستان شهریار برای دومین بار، پذیرای رئیس جمهور و هیأت همراه باشد.

علیرضا فاتحی نژاد در این پیام می افزاید: بر این باورم که حضور پرشور و شکوه شما مردم فهیم و نجیب شهرستان شهریار در استقبال از کاروان دولت مردمی صحنه های جاودانی از بزرگی و قدرشناسی را در این شهرستان به ثبت خواهد رساند.

این پیام آورده است: شهرستانی که تاریخ آن به رشادت، شهامت و ایثار سرداران شهیدش چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از آن در دفاع از امنیت و سلامت کشور، مزین بوده است، اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه شهرستان جهت استقبال از رئیس جمهور مردمی هیات همراه از عموم مردم همیشه در صحنه و قدرشناس شهریار جهت استقبال باشکوه از دولت مردمی دعوت می‌کنم، رأس ساعت ۹‌:۳۰ یکشنبه ۲۸ آبان با حضور گسترده خود در مجتمع ورزشی ایثار شهر اندیشه، علاوه بر خلق حماسه ای دیگر، توطئه های شوم دشمن را خنثی کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در این پیام اظهار امیدواری کرده است به یاری خداوند متعال، این سفر و این حضور مایه عزت، برکت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران، استان تهران و شهرستان شهریار باشد و فصل جدیدی از رشد و توسعه روزافزون نگین سبز استان تهران را فراهم کند.

بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار ۲۸ آبان مقارن با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز گرامیداشت مقام پرستار پس از ۳۴ سال انتظار با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود تا گام بلند دیگری از سوی دولت مردمی در مسیر عدالت در سلامت برداشته شود.

شهرستان شهریار بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و بنا بر مصوبه سفر رئیس جمهور از سال گذشته به یکی از شهرستان های ویژه چهارگانه استان تهران ارتقا یافته است با این وجود اکنون به غیر از بیمارستان امام سجاد (ع) هیچ بیمارستان و مرکز درمانی متناسب با سرانه جمعیتی خود ندارد و اغلب مردم آن برای دریافت خدمات درمانی به شهر تهران مراجعه می کنند.

با افتتاح این بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی بخش بزرگی از نیازهای مردم شهریار محقق می شود و بیماران از این پس، از خدماتی که از سوی بیمارستان در زمینه‌های کلینیکی، پاراکلینیکی و تصویربرداری ارائه می‌شود، بهره‌مند خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha