حماس هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را به ‌باد داد + فیلم

ارومیه- ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: رژیم صهیونیستی که ادعای ارتش چهارم جهان را داشت، امروز با دستان حماس، هیمنه و هیبت پوچ خود را از دست داه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام میثم فیاضی روز شنبه در تجمع مردمی حمایت از مظلومان غزه در ارومیه اظهار کرد: امروز مردم غیرتمند این شهر برای محکومیت رژیم جعلی اسرائیل به خیابان‌ها آمده‌اند که اقدامی افتخار آمیز است چراکه هر کسی صدای مظلومی را بشنود و اقدامی نکند، از انسانیت دور است.

وی با اشاره به قدرت حماس در مقابل رژیم صهیونیستی اضافه کرد: امروز حماس در مقابل رژیم صهیونیستی که ۷۵ سال در حال تجاوز به فلسطین است، به صورت قهرمانانه تاریخ سازی می کند که این حرکت جهانی و جهادی دفاع گونه از کودکان غزه باید در خاطره‌ها بماند.

وی افزود: این یک ضعف نظامی بود که رژیم صهیونیستی با پاسخ حماس زمین گیر شد و باید به رزمندگان این نیروی مردمی که علاوه بر رژیم اشغالگر قدس، هیمنه آمریکا را هم شکست، آفرین گفت.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: سازمان ملل و مدعیان حقوق بشری که با مرگ طبیعی یک بانو در ایران، جهان را به این سمت متمرکز می‌کردند، امروز در مقابل چشمان همه در برابر ظلم علیه کودکان ومردم غزه سکوت اختیار کرده‌اند و این نشان از واقعیت‌های پشت پرده جهانی است.

حجت‌الاسلام فیاضی گفت: آمریکا و اسرائیل ۷۰۰ هزار نفر را در عرض چند سال کشته اند و این نشان از روحیه نسل کشی و ‌کودک کشی آنهاست.

وی با تاکید بر لزوم حمایت جهانیان از مردم غزه افزود: حادثه غزه موجب بیداری جهانیان شد تا اسرائیل به عنوان منفورترین رژیم تاریخ شناخته شود و این نقطه عطف انسانیت است که در کنار این مردم مظلوم باشیم.

وی ادامه داد: دنیا بداند غزه زیر آوار نیست بلکه سازمان بین‌المللی زیر آوار قرار دارند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به تجمع و راهپیمایی مردم ارومیه همزمان با سراسر کشور اضافه کرد: امروز مردم ارومیه جمع شده‌اند تا در پیامی به مردم غزه بگویند که این مردم در کنار کودکان و مردم ظلم دیده فلسطین و غزه هستند.

به گزارش ایرنا، مردم ارومیه امروز با حضور در میدان انقلاب این شهر به سمت خیابان سردار قاسم سلیمانی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha