۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبر: 85294775
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم/ خروش گچسارانی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبر: 85294775
فیلم/ خروش گچسارانی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه

گچساران- ایرنا- مردم شهرستان گچساران در حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی؛ همزمان با دیگر استان های کشوربه خیابان ها آمدند و فریاد انزجار از ستم ها و جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی سر دادند و ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مظلومان غزه، اعلام کردند که ادامه دهنده راه شهدا و حافظ ارزش های اسلامی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان اینکه جبهه مقاومت امیدی برای شکست و نابودی سلطه استکبار است گفت: طوفان الاقصی تنها قسمتی از توان جبهه مقاومت بوده که هراس استکبار جهانی را در پی داشته است.

سرهنگ ناصر صالحی در اجتماع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گچساران افزود: آنچه امروز در غزه می‌بینیم جنایتی دردناک از سوی استکبار جهانی است درحالی‌ که غزه و درد مردم فلسطین مربوط به تمام بشریت می باشد.

وی بیان کرد: امروز بی ‌تفاوتی نهادهای مدعی حقوق بشر، سازمان‌ها و جوامع بین‌المللی نسبت به مردم بی‌دفاع غزه خود مهر تأییدی بر جنایت‌های بی‌شمار صهیونیست‌هاست.

صالحی ابراز کرد: امروز مسئله غزه مربوط به ظلمی ۷۵ ساله است که استعمارگران دیروز و مستکبرین امروز با حمایت کامل از رژیم کوک کش صهیونیستی بر مردم فلسطین روا داشته‌اند.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین یک مسئله جهانی است گفت: اشغال سرزمین فلسطین در مقابل دیدگان بشریت سناریوی شرم‌آوری است که با حمایت آمریکا جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی و به دنبال سکوت برخی کشورهای عربی منطقه شکل ‌گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز مردم در سراسر جهان از هر دین و آیینی در حال اعتراض به اقدامات بیهوده این رژیم ستمگر هستند و اما متأسفانه برخی سردمداران دولت‌های عربی نیز هویت مسلمانی خودشان را فراموش کرده‌اند و در مقابل این جنایت‌ها بی‌تفاوت هستند.

صالحی گفت: رژیم صهیونیستی کارش به‌جایی رسیده که به مبارزه کودکان در بیمارستان‌ها آمده و این همان نشانه نابودی و انحطاط آن‌ها خواهد بود.

وی ابراز کرد: جنایات رژیم کودک کش اسرائیل دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد بنابراین طوفان الاقصی در پاسخ به هفت دهه ظلم و جنایات صهیونیست‌ها بود، و عملیاتی غرورآفرین که چشم همه جهانیان را باز کرد.

صالحی افزود: اسرائیل با حمایت کامل غرب و آمریکا دست به این اقدامات وحشیانه در غزه می‌ زند و به اعتراضات جهانی کوچک‌ ترین توجهی هم نمی ‌کند.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی بزرگ ‌مردی بود که با تشکیل و سازمان‌دهی جبهه مقاومت اقتدار و عزت را برای ملت‌های آزاده جهان به ارمغان آورده است.

وی ابراز کرد: به فضل و مدد الهی بارقه امید از سوی محور مقاومت در حال وزیدن و امید مستضعفان جهان هم در حال زنده شدن است و مردم غیور ایران اسلامی همچون سال‌های گذشته حمایت خود را از محور مقاومت همواره گسیل خواهد داد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha