رونمایی از ۲ کتاب نویسندگان لارستانی

لارستان – ایرنا – ۲ کتاب شعر "برایم شعر بخوان" و "آبی‌ترین اطلسی" از نوشته‌های شاعران لارستانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم رونمایی از " کتابی که من می‌خوانم" با معرفی کتاب از سوی مدیران و فعالان فرهنگی و ورزشی لارستان برگزار شد ورئیس اداره آموزش و پرورش لارستان، شهردار لار و برخی دیگر از مسئولان این شهرستان به معرفی کتاب پرداختند.

کتاب‌های تخت خوابت را مرتب کن، موج سوم، پیامبر و دیوانه، قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب، والدین‌یار، سلام بر ابراهیم و همه چیز با خدا ممکن است عنوان برخی کتابهای معرفی شده است.

"کتابخوان" عنوان طرحی برای معرفی کتاب بود که از سال ۹۴ در شهرستان لارستان نیز همزمان با سراسر کشور آغاز و با شیوع همه‌گیری کرونا با متوقف شد؛ این طرح امسال در هفته کتاب با عنوان جدید "کتابی که من می‌خوانم" از سرگرفته شد.

در ادامه این برنامه از مجموعه داستان کوت "برایم شعر بخوان" نوشته فاطمه فرهودی و کتاب‌های "آبی‌ترین اطلسی" و "تربیت کودکان و نوجوانان" نوشته فاطمه گویا به نمایش گذاشته شد.

فاطمه فرهودی نویسنده ۲۱ ساله لاری است که نوشتن را از کودکی آغاز کرده و نخستین کتاب این نویسندهدهه هشتادی با عنوان "برایم شعر بخوان" در ژانر عاشقانه-اجتماعی به چاپ رسیده است.

او تا کنون سه رمان نوشته و اکنون در حال نوشتن رمان چهارمش است و به گفته خود قصد دارد بعضی از این نوشته‌ها را به چاپ برساند.

فاطمه گویا دیگر نویسنده این آیین رونمایی، از جامعه فرهنگیان و اهل شهر بنارویه است و نخستین کتاب او با عنوان "اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان" است.

"آبی‌ترین اطلسی" مجموعه شعر این نویسنده شامل قصیده، غزل دوبیتی و شعرهای نیمایی و دومین کتاب چاپی او است و مجموعه شعر دیگر را نیز در دست نوشتن دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha