۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85294845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایران اسلامی الهام‌بخش بیداری تمامی ملت‌ها است

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبر: 85294845
ایران اسلامی الهام‌بخش بیداری تمامی ملت‌ها است

اهواز - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه "دوکوهه" با بیان اینکه ایران اسلامی الهام‌بخش بیداری تمام ملت‌های مسلمان و عدالتخواه است گفت: تمامی ملت‌ها جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و فریاد مقابله با استکبار سر می‌دهند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری روز شنبه در اجتماع مردم اهواز در حمایت از مردم فلسطین ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این اجتماع در محکومیت رژیم غاصب اسرائیل در آستانه روز جهانی کودک در سراسر کشور برگزار شد تا بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید "شما با مال و جانتان آزمایش می‌شوید" و حال کدام آزمایش و معامله بالاتر از این است که انسان جان و مالش را در راه حفظ دین اسلام تقدیم کند لذا امروز ملت مسلمان جهان در ارتباط با کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در یک آزمایش بزرگ قرار گرفته اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: امروز جبهه حق و باطل در دنیا مقابل هم قرار گرفته‌اند و نباید تصور کرد که جنگ در یک منطقه کوچکی به نام غزه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امروز نه تنها اسلام بلکه ملت‌های غربی، اروپایی و آفریقایی به طور یک صدا فریاد مظلومیت مردم فلسطین را سر داده و در خط مقدم مبارزه با باطل قرار گرفته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین تسخیری به بیداری و آگاهی تمام ملت‌ها از جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: حتی عده‌ای از یهودی‌ها در مقابل صهیونیست‌ها شعار می‌دهند که این موضوع نشان دهنده بیداری ملت‌ها است.

وی افزود: هر چند در راه حق علیه باطل شهید داده و خواهیم داد اما دشمن بداند که اگر مقام معظم رهبری لب تر کند جانمان را فدای اسلام خواهیم کرد. امروز ایران اسلامی علمداری جبهه حق را به دست گرفته و پشتیبان تمام مظلومان عالم در ابعاد مختلف است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: در روزهای اخیر چندین پایگاه اسرائیلی‌ها تحت هدف موشک‌های مقاومت قرار گرفت در حالی که پیش از این می‌گفتند، اسرائیل امن‌ترین نقطه جهان است. امروز دوران بزن دررو تمام شده و ملت‌های اسلامی دیگر شما را رها نمی‌کنند. در دوران دفاع مقدس دشمن تا دندان مسلح در مقابل ما قرار گرفت اما نگذاشتیم یک وجب از این خاک در اختیار آنها قرار بگیرد.

وی افزود: آمریکای جنایتکار نهال یک سگ هاری همچون اسرائیل را در منطقه کاشته و روز به روز بر جنایات آنها افزوده می‌شود اما بدانند که این غده سرطانی (اسرائیل) را به فضل الهی نابود می‌کنیم. بیش از ۴۰ سال در مقابل ملت مقاوم ایران قد علم کردید اما به گفته خودتان نتوانستید کاری کنید و به یاری خداوند در غزه هم شکست خواهید خورد.

حجت الاسلام و المسلمین تسخیری با بیان اینکه پایان عمر اسرائیل در حال شکل گیری است گفت: رژیم صهیونیستی اگر فکر می کند با اشغال بخشی از غزه می تواند در آنجا بماند، کور خوانده است و همچون اربابتان آمریکا که از افغانستان، عراق و سوریه بیرون رفت، جبهه مقاومت شما را از غزه بیرون می‌کند.

گفتنی است رژیم غاصب صهیونیستی با حملات وحشیانه خود تاکنون موجب شهادت بیش از ۱۲ هزار نفر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha