عزیزی: به این تیم در جام ملت‌ها خوشبینم/ سرمربی در مورد نوراللهی تصمیم می‌گیرد

تهران- ایرنا- مشاور فنی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر می‌خواهیم در جام ملت‌ها قهرمان شویم باید همه مدعیان را ببریم. من به این تیم و شرایطی که دارد خوش‌بین هستم و انتظار اتفاقات خوب را از تیم ملی دارم.

به گزارش ایرنا، خداد عزیزی روز شنبه و در آستانه اعزام تیم ملی فوتبال به ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ازبک‌ها تیم خوبی دارند و در خط حمله از دوندگی بالایی برخوردار هستند. بدون شک بازی آسانی نیست اما امیدوارم بازیکنان ما بتوانند یکبار دیگر توانمندی‌های خود را به اثبات برسانند.

وی ادامه داد: در مسابقات کافا هم دیدید که به بچه‌ها فشار آوردند اما اگر می‌خواهیم در جام ملت‌ها قهرمان شویم باید همه مدعیان را ببریم. من به این تیم و شرایطی که دارد خوش‌بین هستم و انتظار اتفاقات خوب را از تیم ملی دارم.

مشاور فنی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط احمد نورالهی و اینکه آیا وساطت خواهد کرد یا خیر تصریح کرد: برخی موارد انضباطی است و سرمربی تیم باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

عزیزی در مورد اینکه شرایط ایران را برای حضور در مقدماتی جام‌جهانی چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: برای جام‌جهانی ۸ تیم از آسیا صعود می‌کنند و اگر به جام جهانی نرویم، خیلی نامردی است. در این رقابت‌ها مشکلی نداریم و نباید نگران بود.

وی در رابطه با آخرین شرایط مصدومیت جهانبخش و اینکه گفته می‌شود به دلیل شرایط زمین مصدوم شده است هم گفت: علیرضا یکی از بازیکنان تاثیرگذار و باتجربه تیم ملی است و امیدوارم زودتر به شرایط قبلی بازگردد. مصدومیت او به زمین باز نمی‌گردد. او یک بازیکن سرعتی است و معمولا همه بازیکنان سرعتی از ناحیه همسترینگ آسیب می‌بینند. به نظرم او در صحنه‌ای که استارت زد آسیب دید و باید منتظر ماند تا شرایط او بهبود یابد.

تیم ملی فوتبال پنجشنبه هفته گذشته و در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی با نتیجه ۴ بر صفر هنگ‌کنگ را شکست داد. دیدار دوم تیم ملی روز سه‌شنبه ۳۰ آبان و از ساعت ۱۸ در تاشکند ازبکستان مقابل این تیم برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha