تیموریان: نقاط ضعف و قوت ازبکستان را پیدا کردیم

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در تورنمنت قبلی نیز با این تیم بازی کردیم و به هرحال نقاط ضعف و قوت آنها را پیدا کرده و روی آنها کار کرده‌ایم.

به گزارش ایرنا، آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه اعزام ملی‌پوشان ایران برای دیدار با ازبکستان اظهار داشت: متاسفانه در این دیدار علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما به هر حال بازیکنان دیگر هستند و امیدواریم که با این شرایط خوبی که اردو تیم ملی دارد بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در رابطه با شرایط ازبکستان نیز اظهار داشت: ازبکستان تیم بسیار خوبی در است و سازماندهی خوبی در خط دفاعی و حمله خود دارد و به مراتب از هنگ‌کنگ قوی‌تر هستند. در تورنمنت قبلی نیز با این تیم بازی کردیم و به هرحال نقاط ضعف و قوت آنها را پیدا کردیم و روی آنها کار کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

تیموریان در رابطه با اینکه ازبکستان یکی از محک‌های جدی تیم ملی فوتبال در این رقابت‌ها محسوب می‌شود گفت: تیم‌هایی همچون ازبکستان و بحرین و ... شبیه خودمان بازی می‌کنند. بازی سختی است و امیدوارم با نفراتی که داریم بتوانیم برنده باشیم. ازبکستان هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ باید روز سه‌شنبه از ساعت ۱۸ به مصاف تیم ملی ازبکستان برود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha