۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85294990
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قتل در مرکز تهران بخاطر جای پارک

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85294990
قتل در مرکز تهران بخاطر جای پارک

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از قتل یک مرد ۳۵ ساله پس از درگیری بخاطر جای پارک در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران، سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی روز شنبه گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در مرکز شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با تن پیمایی جسد مقتول یک جراحت عمیق روی سینه سمت چپ وی مشاهده کردند و در تحقیقات میدانی دریافتند که مقتول و قاتل در یکی از باشگاه‌های ورزشی مرکز شهر تهران در حال تمرین بودند که پس از پایان تمرین به پارکینگ مراجعه و در آنجا به دلیل مشاجره بخاطر جای پارک با یکدیگر درگیری فیزیکی داشته و قاتل با زدن یک ضربه چاقو به سینه مقتول از محل متواری می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان با استفاده از منابع اطلاعاتی موفق شدند هویت متهم را شناسایی کنند، تاکید کرد: کاراگاهان در نهایت موفق شدند متهم را در مخفیگاهش در جنوب شهر تهران طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کنند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: متهم در بازجویی های اولیه با وجود مدارک و مستندات از ارتکاب جرم، به صراحت به قتل مرد ۳۵ ساله اقرار و عنوان کرد که در باشگاه با مقتول تمرین می کردیم و وی را می شناختم پس از تمرین در پارکینگ با موتورسیکلت قصد خروج از پارک داشتم که مقتول از روی موتور خودش یک ضربه به موتور من زد و همانجا از کوره در رفته و یک ضربه چاقو به وی زدم اما فکر نمی‌کردم منجر به قتلش شود بنابراین به سرعت از محل متواری شدم.

وی یادآور شد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، به دلیل قتل عمد تا اطلاع ثانوی در اختیار اداره دهم قرار گرفته و تحت نظر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha