۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85295011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس اصفهان از خروج هفت میلیارد ریال سوخت قاچاق جلوگیری کرد

اصفهان-ایرنا- رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از توقف یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس خبر داد.  

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از خروج محموله سوخت قاچاق بوسیله یک دستگاه کامیون کشنده مُطلع شدند و این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: اکیپ گشت پلیس در مسیر محور مواصلاتی پلیس راه اصفهان – شیراز مستقر و پس از شناسایی خودروی مذکور در یک اقدام ضربتی آن را متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از شبکه توزیع را که راننده بدون داشتن مجوز قانونی در حال خروج آن از استان بود، کشف کردند.
رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی اصفهان، ارزش محموله کشف شده را هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و برای انجام تحقیقات به مرجع قضائی تحویل شد.

کشف ۸۸ کیلوگرم تریاک از باک کامیون

فرمانده انتظامی نایین از کشف ۸۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در عملیات مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید «شرافت» این فرماندهی حین بازرسی از یک دستگاه کامیون بنز خبر داد.
سرهنگ هادی کیان مهر افزود: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت فرماندهی انتظامی شهرستان نایین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند و آن را متوقف کرده و برای بررسی بیشتر به پارکینگ ایستگاه انتقال دادند.
وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی خودروی مذکور مورد بازرسی قرار گرفت که با تیزهوشی ماموران یک باک اضافی تعبیه شده در خودرو شناسایی و از داخل آن ۸۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی نایین گفت: خودروی مزبور توقیف و راننده آن دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شد.


باند جعل مدارک و صدور مجوز در تور سازمان اطلاعات فراجا

در پی بررسی‌های میدانی، یک باند فعال در زمینه اخذ رشوه و کارسازی برای صدور غیرقانونی مجوزهای قانونی شناسایی و با رصد اطلاعاتی و فنی سرشبکه باند توسط مأموران گمنام امام زمان(عج) در فرماندهی انتظامی استان اصفهان دستگیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha