۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 1498
کد خبر: 85295013
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۳۹۶ برنامه به مناسبت هفته بسیج در کردستان برگزار می شود

سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در هفته بسیج امسال ۱۳۹۶ برنامه در قالب ۶۳ عنوان در سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا سردار امان الله گشتاسپی روز شنبه به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران در سنندج افزود: اهدای ۵۰۰ فقره جهیزیه و برگزاری همایش عشایر از جمله این برنامه ها است که از هفته گذشته آغاز شده است.

وی با اینکه بسیج نگاه تحولگرایانه به جامعه دارد گفت: برگزاری ۸۸ یادواره شهدا، افتتاح و یا کلنگ زنی طرح های محرومیت زدایی و نشست های فرهنگی از جمله محافل شعر از دیگر این برنامه ها است.

وی از گردهمایی بزرگ بسیجیان استان با حضور ۲۴ هزار بسیجی به عنوان دیگر این برنامه ها نام برد و گفت: برگزاری یادواره دختران حاج قاسم، دیدار با روحانیون استان و دیدار بسیجیان منتخب استان با رهبر معظم انقلاب از دیگر این برنانه ها است.

وی با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج قدمت بزرگی به اندازه انقلاب اسلامی دارد و اگر اقدامات انقلاب اسلامی شکل جهانی به خود گرفته، حاصل مبارزات و تلاش های بسیج در برابر استکبار است.

وی از بسیج به عنوان «آحاد مردم» نام برد و گفت: هرجایی موفقیتی حاصل شده است حاصل تلاش بسیج است.

سردار گشتاسپی از حضور حماسی مردم کردستان در بخش های مختلف از جمله راهپیمایی ضد صهیونیستی امروز مردم استان قدردانی کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه افزود: به آمریکا، اسرائیل و کشورهای همراه آنان اعلام می‌کنیم هر جا رد پایی از آنها باشد ما پای آنها را قطع خواهیم کرد و بدانند که ماندگاری از آن اسلام است.

وی همچنین ضمن قدردانی از رسانه های استان به جهت حمایت از برنامه های بسیج، خواستار استفاده هنرمندانه رسانه ها از برنامه های هفته بسیج و جریان سازی رسانه ای در حمایت از این نهاد مردمی شد.

به گفته سردار گشتاسپی حدود ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت استان عضو بسیج هستند که بیانگر وفاداری مردم این خطه به انقلاب اسلامی است. 

سردار گشتاسپی اظهار کرد: مردم کردستان و ملت ایران در طول ۴۵ سال عمر بابرکت انقلاب همواره همراه بوده‌اند و این نظام با پرچمداری رهبری و پشتیبانی ملت تداوم می‌یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha