ساحل‌نشینان خلیج‌فارس بار دیگر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست را محکوم کردند +فیلم

بندرعباس - ایرنا - مردمان ساحل‌نشین خلیج‌فارس در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه، همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور در راهپیمایی، حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین، فریاد انتقام خواهی سردادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم ولایتمدار و دریادل هرمزگان به عنوان حافظان تنگه هرمز و خلیج‌فارس بعد از ظهر امروز شنبه در حمایت از حماسه‌آفرینان الاقصی و ملت فلسطین دست به راهپیمایی زدند و با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، خواستار حمایت همه ملت‌های مسلمان از مردم فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی و نابودی اسرائیل شدند.

مردم بندرعباس نیز از ساعت ۱۵ عصر امروز شنبه ۲۷ آبان‌ماه از محل پارک دباغیان تا مسجد جامع (مصلی قدس) در اعتراضی به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، فریادهای »مرگ بر اسرائیل کودک‌کش»، «ما ملت حسینیم ذلت نمی پذیریم»، «هیهات من الذله، لبیک یا حیدر»، «یا حجت ابن الحسن ریشه صهیون بکن»، «یا حجت ابن الحسن عجل علی ظهورک» را فریاد زدند.

فیلم

با توجه به جنایت‌های ۷۰ ساله رژیم جعلی اسرائیل و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان فلسطینی در این مراسم، کودکان و نوجوانان بندرعباسی در کنار بزرگترها با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون‌های ضد صهیونیستی و محکومیت جنابات این رژیم کودک‌کش، انزجار خود را از رژیم غاصب اعلام کردند.

سخنران این تجمع نیز گف: همچنان که یک عده زن و بچه مصیبت دیده اما قدرتمند و مقتدر توانستند نهضت حسینی را حفظ کنند، کودکان و زنان مظلوم غزه نیز توانستند فلسطین را جهانی کنند.

حجت الاسلام علی اکبر معصومی افزود: اگر در ابتدای انقلاب امام فرمودند: مساله فلسطین، مساله اول اسلام است؛ امروز با مقاومت این مردم مساله اول جهان است.

وی بیان کرد: ۴۴ سال پای فلسطین ماندیم و فریاد زدیم اما امروز مردم جهان بر علیه غاصبان فریاد می‌زنند، پیروزی ما امروز است.

این مدرس حوزه و دانشگاه تصریح کرد: خدا به این مردم مظلوم فلسطین اجازه داده است که از زندان و تنگنایی که رژیم صهیونسیتی به آن‌ها داده، بیرون بیایند، حماس با گروهی اندک توانسته زلزله‌ای در رژیم‌ صهیونیستی اروپا و آمریکا ایجاد کنند.

حجت الاسلام معصومی یادآورشد: امام خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب نیز به بشار اسد فرمودند: اگر می‌خواهید بمانید باید مقاومت کنید، مقاومت کرد و اکنون خاری در چشم آمریکا و اسرائیل و رژیم‌های به ظاهر مسلمان منطقه است.

وی گفت: امیدواریم این مرگ بر آمریکاها و مرگ بر اسرائیل‌های شما به نتیجه برسد و تمام مسلمانان جهان با آزادی فلسطین ابراز خوشحالی کنند.

در پایان قطعنامه‌ تجمع بزرگ جمایت از کودکان فلسطینی و محکومیت بمباران مراکز درمانی در پنج بند قرائت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha