۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85295138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خروش البرزی ها برای اعلام بیزاری و محکومیت جنایات اسراییل

کرج - ایرنا - مردم استان البرز پس از برگزاری تجمع ها و راهپیمایی های اعتراضی خود جوش در برابر جنایات فجیع رژیم غاصب اسراییل در غزه امروز همصدا با سایر استان های کشور در خروشی بی سابقه دیگر دست به راهپیمایی زدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیزاری و تنفر بی‌سابقه افکار عمومی جهان از جنایات رژیم صهیونیستی با ندای مرگ بر اسراییل، مردم استان البرز را نیز امروز ۲۷ آبان ماه به خیابان های شهر و روستای این استان آورد تا با راهپیمایی اعتراضی اعلام بیزاری و محکومیت از جنایات رژیم صهیونیستی کنند.

زن ، مرد ، پیر و جوان در این راهپیمایی پر شور با فریاد های مرگ بر اسراییل در حالی که تصاویر جنایات رژیم صهیونیستی را درغزه در دست داشتند خشم و انزجار خود را در سکوت مجامع بین المللی نیز در برابر این جنایات به نمایش گذاشتند.
بسیاری از نوجوانان و جوانان البرز نیز به نشانه همراهی با مردم مظلوم فلسطین در حالی که چفیه بر سر بسته بودند پرچم فلسطین را در کنار پرچم ایران به نشانه پیروزی به اهتزار درآوردند.
ماکت های روسای جمهور اسراییل و آمریکا در حالی که از دندان های آنان خون می چکد توسط این جوانان به نشانه پیروزی نزدیک حماس به آتش کشیده شد.


راهپیمایی مردم کرج از میدان شهدا به سمت مصلای امام خمینی (ره) این شهر با سر دادن شعارهای مردمی از جمله حمام خون به پا شد فلسطین کربلاشد،
یا ایها المسلمون غزه شده غرق خون، با غزه، همدردیم آماده ی نبردیم، مرگ بر کودک کش مردم فریب، نصر من الله و فتح قریب انجام شد .
حضور کودکان کفن پوش عروسک به دست در راهپیمایی کرج
راهپیمایی امروز حمایت مردم کرج از مقاومت حماس و اعلام انزجار از رژیم کودک کش با حضور کودکان کفن پوش همراه با عروسک های خود خبر از شروع جنبش دفاع از کودکان مظلوم وضعف صهیونیست‌ها می داد که تا به امروز انتقام شکست خود را از کودکان، زنان و مردان غیرنظامی گرفته اند.

خروش البرزی ها برای اعلام بیزاری و محکومیت جنایات اسراییل


حضور شماری از این کودکان شیرخوار در آغوش امن مادران خود حکایت از آن داشت که فلسطین امروز به آیینه‌ای بدل شده تا چهره کریه اسراییل را بیش از پیش بر جهان را نمایان کند .

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در محکومیت جنایات اسراییل در غزه و سکوت مجمامع بیالمللی در این زمینه قرائت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha