۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85295143
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادعای دروغ بودن حقوق بشر آمریکا برای همه ملت‌ها ثابت شده است

اهواز - ایرنا - امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: امروز ادعای دروغ بودن حقوق بشر آمریکا برای همه ملت‌ها ثابت شده ولی برخی شخصیت‌ها، حاضر نیستند حتی با یک استوری این جنایات را محکوم کنند.

به گزارش ایرنا امروز شنبه مردم بندر امام خمینی(ره) همزمان با سراسر کشور در راستای حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، در کوی بندر این شهر تجمع کردند.

در این تجمع حجت‌الاسلام جاسم عبادی با بیان اینکه به زودی شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی توسط جبهه مقاومت خواهیم بود گفت: امروز ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در اوج عزت، استقلال و افتخار بوده و بیداری ملت ایران سبب بیداری ملت‌های آزادی‌خواه دنیا شده است.

وی افزود: امروز مدعیان حقوق بشر در برابر جرم و جنایات رژیم صهیونیستی، کودک‌کشی در یک منطقه محصور و شکنجه مردم مظلوم و بی‌پناه غزه سکوت کرده اند.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه پیروزی با جبهه مقاومت و ملت فلطسین است گفت: این غده سرطانی (اسراییل) باید از صحنه روزگار محو و برای همیشه به تاریخ بپیوندد.

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به تاثیر جبهه مقاومت و پیروزی های آن در منطقه غزه گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری وعده دادند در آینده نزدیک پیروزی از آن مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: برنامه دنیای استکبار در عراق، یمن، سوریه با رشادت‌ و مجاهدت رزمندگان اسلام و در راس آن سردار شهید قاسم سلیمانی، شکست خورد.

گفتنی است رژیم غاصب صهیونیستی با حملات وحشیانه خود تاکنون موجب شهادت بیش از ۱۲ هزار نفر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha