جنایات رژیم صهیونیستی، لکه ننگی برای مدعیان حقوق بشر است
عکس آرشیو است

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم، کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم غزه، تصریح کرد: این جنایات لکه ننگی برای مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر است که در قبال کودک کشی این رژیم منحوس سکوت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آخوند عبدالباسط نوریزاد عصر شنبه در اجتماع مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس در حمایت از کودکان مظلوم غزه تاکید کرد: مجامع بین المللی هرچه سریعتر به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کنند.

وی با قدردانی از حضور پرشور شرکت کنندگان در این راهپیمایی و به نمایش گذاشتن خشم و انزجار خود نسبت به جنایات رژیم اشتغالگر اسرائیل، گفت: ما مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس برادروار در برابر دشمنان اسلام ایستاده‌ایم.

جنایات رژیم صهیونیستی، لکه ننگی برای مدعیان حقوق بشر است

آخوند نوریزاد اضافه کرد: دشمنان اسلام وحدت و صمیمیت ملت ایران از اقوام و مذاهب اسلامی را نشانه گرفته‌اند اما مردم و مسوولان ما درسایه منویات رهبر معظم انقلاب، وحدت خود را در برابر دشمنان همچنان حفظ کرده و خواهیم کرد.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی، مدارس و منازل اهالی غزه، ادامه داد: قساوت قلب و بی رحمی این رژیم منحوس بر همه مردمان جهان ثابت شد.

وی گفت: این رژیم غاصب اهداف پلیدی علیه امت اسلامی دارد و کشورهای اسلامی باید با وحدت و انسجام مقابل توطئه‌های رژیم اشتغالگر قدس بایستند.

آخوند نوریزاد همچنین با اشاره به وعده الهی به مسلمانان، افزود: نصرت خدا از آن مسلمانان است و باید با وحدت و صبر و استقامت منتظر آن باشیم.

ملت ایران حامی همیشگی مردم فلسطین است

امام جمعه گنبدکاووس هم در این مراسم با قدردانی از حضور پرشور مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه، گفت: امروز روز بروز و ظهور باطن عدالت خواه ملت ایران است که همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بوده و هستند.

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: آنها که می‌خواهند باطن ملت ایران را ببینند باید امروز خروش ملت ایران بالاخص وحدت مردم شیعه و سنی گنبدکاووس را در حمایت از مردم مظلون فلسطین و غزه مشاهده کنند.

وی بابیان اینکه ام الفساد عصر حاضر در منطقه خاورمیانه آمریکاست، اضافه کرد: پادگان این کشور مستکبر رژیم غاصب صهیونیستی است که مسلمانان باید با آن مقابله کنند.

حجت الاسلام ترابی همچنین با اشاره به شهادت هزاران نفر از مردم غزه در حملات اخیر رژیم آدمکش صهیونیستی، ادامه داد: یکی از نتایج این جنایات، بیداری وجدان عمومی جهانیان و تشکل صف حق و باطل است.

جنایات رژیم صهیونیستی، لکه ننگی برای مدعیان حقوق بشر است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: مردم غزه در صف نخست جهبه حق و رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان آنها در صف جبهه باطل قرار دارند که وظیفه هر مسلمان و انسان آزاده است که از جهبه حق دفاع کند.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: برای مبارزه با ظلم و رژیم اشغالگر صهیونیستی، چاره‌ای جز وحدت امت اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر ظالم نداریم.

به گفته وی، ملت ایران همواره حامی مردم مظلوم جهان بالاخص فلسطین و غزه هستند.

به گزارش ایرنا، در حاشیه این راهپیمایی نمایشگاهی از آثار نقاشی کودکان گنبدی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شهرداری برپا شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha