تجمع مردم آبادان در حمایت از کودکان غزه + فیلم

آبادان - ایرنا - مردم ولایتمدار، شهیدپرو و انقلابی آبادان شنبه همزمان با سراسر کشور در راستای حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه بخصوص کودکان، مقابل سینما نفت این شهر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین و مقاونت، با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون، یا ایها المسلمون غزه شده غرق خون، یا صهیون یا صهیون انا منکم منتقمون و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه نفاق آمریکا و مدعیان حقوق بشر را برای همه مردم جهان آشکار کرد.

تجمع مردم آبادان در حمایت از کودکان غزه + فیلم

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی با طوفان الاقصی از بین رفته است و اینک با حمایت آمریکا سرپا ایستاده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی تمدن ولای قدرتمندی را در جهان خلق کرده است و اینک اقتدار معنوی ولایت دنیا را در بر گرفته است.

آیت الله عبدالکریم فرحانی گفت: تجربه غزه امروز را در محاطره آبادان و اشغال سوسنگرد و خرمشهر لمس کردیم ولی در نهایت پیروزی از آن مقاومت است و ایران اسلامی در هشت سال جنگ در مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستاده و دشمن را شکست دادند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور علمی و نظامی کشور پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایران در ۱۰ شاخص تمدنی از جمله نانو، نظامی، انرژی هسته‌ای و هوا فضا پیشرو است.

در پایان این مراسم قطعنامه محکومیت جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی توسط نوجوانان آبادان قرائت و با تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha