۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85295252
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان کارخانه ها و کابل های برق در باقرشهر

شهر ری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق کارخانه‌ها در محدوده باقرشهر خبر داد و گفت: متهمان به ۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایرنا از پلیس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت از کارخانه‌ای در آبان ماه امسال در محدوده «باقرشهر» سریعاً عوامل عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی در محل حاضر و تحقیقات خود را در خصوص دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی ماموران کلانتری مشخص شد، سارقان در ابتدا کارخانه‌های تعطیل را شناسایی می‌کنند و سپس با شیوه و شگرد خاص درب کارخانه را باز کرده و اقدام به سرقت می‌نمایند.

دستگیری سارقان کارخانه ها و کابل های برق در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: تیم عملیات کلانتری باقرشهر با پوشش دهی نقاط احتمالی حضور سارق و با گشت زنی‌های هدفمند، روز گذشته هر دو سارق را هنگام سرقت مشاهده کرده‌اند.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: متهمان پس از مشاهده ماموران بلافاصله از محل متواری و هر دو متهم پس از مدتی تعقیب و گریز در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در حین سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سیم و کابل برق در «باقرشهر» خبر داد و گفت: متهم به ۴ فقر به سرقت سیم و کابل معترف گردید.

سرهنگ طرهانی، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در هفته‌های اخیر در محدوده «باقرشهر» موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل گشت و عملیات کلانتری آن محل قرار گرفت و گشت زنی‌های هدفمند آغاز شد.

وی افزود: شب گذشته در پی گشت زنی‌های هدفمند و پوشش دهی نقاط جرم خیز عوامل گشت کلانتری ۱۷۵ متوجه حضور سارق شدند که در حال بریدن سیم و کابل می‌باشد که به محض رویت ماموران سریعا از محل گریخت.

سرهنگ طرهانی گفت: در این حین ماموران با درایت وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: در استعلامات قضایی انجام شده مشخص شد سارق دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشد و در تحقیقات به عمل آمده ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۴ فقره سرقت سیم و کابل معترف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهم به دادسرا اعزام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha