۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85295300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر آموزش و پرورش: جنایات غزه بیانگر حقوق بشر دروغین مستکبران است

کرج-ایرنا-وزیر آموزش و پرورش گفت: جنایات صهیونیست‌ها در غزه و سکوت کشورهای غربی در قبال این جنایت‌ها نشان می‌دهد حقوق بشری ادعایی آنها دروغی بیش نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا " رضا مراد صحرایی" روز شنبه در پایان راهپیمایی مردم کرج در محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در نوار غزه افزود: حقوق بشر مستکبران همان حقوق بشری است که از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی به دروغ آن را نشان دادند و امروز با جریانات غزه این ادعاها و شعارها برملا شده است.

وی با بیان اینکه کسانی که دم از حقوق بشر و حقوق کودک و زن می‌زدند،خاموش شده اند، گفت: حقوق بشری که مستکبران ادعا می‌کردند، دروغی بزرگ برای ترویج سبک زندگی غرب بود و تحولات امروز غزه آزمون بزرگی برای جهانیان است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال گذشته در چنین روزهایی دیدیم با فریبکاری می‌گفتند ایران را آزاد می‌کنیم که آن هم دروغ بزرگی بود و امروز می‌بینیم که چگونه زنان و کودکان فلسطینی را در غزه می‌کشند.

صحرایی افزود: آنچه در غزه می گذرد یادآور درس عبرت آموز حضرت موسی(ع) است و نشان می‌دهد فرعونیان این زمان پلیدتر هستند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر امروز در غزه مجاهدت و مقاومتی را شاهد هستیم که عامل سربلندی است و اراده خدا بر پیروزی مستضعفان است و اراده فولادین مجاهدان غزه با دست‌های خالی در برابر بمب‌های جدید انسان‌کش پیروز میدان خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به راهپیمایی عظیم مردم ایران در حمایت از مردم غزه گفت:آنچه درایران اسلامی می گذرد نشان می‌دهد پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که از روز نخست پیروزی انقلاب سرداده شد، به یک پیام جهانی تبدیل شده است و دشمنان باید بدانند هرچه توطئه در این ۴۴ سال علیه ملت ایران داشتند همه نقش برآب شده و امروز خود آنها به دست و پا افتاده اند.

صحرایی افزود: دشمنان باید بدانند با شهادت سردار سلیمانی نسلی بر پایه آرمان‌های او تشکیل شد و خون این شهید عزیز در رگ های جوانان و جوان مردان ایرانی و جهان جریان پیدا کرد.

وی با بیان اینکه مردم ایران با الهام از مکتب اسلام ناب محمدی یاری‌گر مظلومان جهان هستند،گفت: آنچه امروز درغزه می گذرد آزمون مسلمانی شماست که فریاد تظلم خواهی مردم فلسطین را می شنوید و می بینید و اگر مسلمانی برعلیه مستکبران نخروشد مسلمان نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha