۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۲۰
کد خبر: 85295354
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در استان یزد+فیلم

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۲۰
کد خبر: 85295354
طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در استان یزد+فیلم

یزد- ایرنا- مردم مومن و ولایتمدار یزد شنبه شب با تجمع در حسینیه امیرچخماق ضمن اعلام همدردی با مردم غزه و فلسطین، کشتار کودکان را محکوم کردند و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل غاصب سر دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در این تجمع که پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان را در دست داشتند با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، نسل کشی و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین با برافراشتن دست نوشته‌هایی، خشم و نفرت خود را از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی اعلام و بر ضرورت حمایت همه جانبه امت اسلام و آزادیخواهان جهان از مردم فلسطین تاکید کردند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در این مراسم با بیان اینکه تحولات کنونی غزه نمایشگاهی از رسوایی غرب در میدان افکار عمومی جهان است، گفت: ما هر سال در روز پرستار به مراکز درمانی رفته و این روز را به آنان تبریک می‌گفتیم اما شهادت بیش از ۲۰۰ پرستار و قصه غمبار و جانکاه غزه اجازه این کار را نمی‌دهد و این فاجعه را به پرستاران تسلیت می‌گوییم.

حجت‌الاسلام سید محمد کاظم مدرسی افزود: بیش از ۱۲۰ موسسه بهداشتی در غزه تخریب شده، ده‌ها نفر از پزشکان و کادر درمان به شهادت رسیده و بیش از ۱۸ بیمارستان از کار افتاده است و جنایات غاصبان صهیونیستی با همکاری آمریکا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تنها ملت و دولتی که به صورت یکپارچه به حمایت قاطع از مظلومان غزه می‌پردازد جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: اجتماعات وسیعی در سراسر جهان صورت می‌گیرد اما این اجتماعات بدون حمایت دولت‌ها بوده و گاهی برخی از دولت‌ها در برابر این تجمع‌ها می‌ایستند.

امام جمعه محمدآباد یزد، برنده قطعی این جنگ را ملت فلسطین ذکر کرد و گفت: قرآن، روایت‌ها و تاریخ ثابت می‌کند که پیروزی نهایی از آن مظلومان است و کشتار وحشیانه ملت عراق و افغانستان توسط آمریکایی‌ها را فراموش نمی‌کنیم، اما در نهایت این اراده ملی در عراق و افغانستان بود که به پیروزی رسید.

مدرسی، تحولات کنونی در غزه را نمایش رسوایی غرب در میدان افکار عمومی دنیا توصیف کرد و گفت: حماس گروه منتخب ملت فلسطین است ولی دنیای مستکبر با ارابه جنگی بر روی این دموکراسی بمب می‌ریزد تا آنان را از پای در بیاورد.

وی گفت: جریان کنونی غزه تاریخی نیست بلکه تاریخ‌ساز است و جنگ بین حق و باطل محسوب می‌شود و بیش از پنج هزار کودک شهید در غزه هم تاریخ ساز شده اند و جهانیان به احترام آنان ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا امروز مشابه این تجمع باشکوه با حضور گسترده مردم در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha