۱۳۵۵ مدرسه به نام شهدا در سیستان و بلوچستان نامگذاری شده است

زاهدان- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳۵۵ مدرسه در این استان بنام شهدا نامگذاری شده است که یادواره هر شهید در همان مدرسه برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، حسن بروشکی روز شنبه در دیدار با اعضای مجمع ایثارگران و خانواده شاهد و موسسه یادگاران شهدای فرهنگی سیستان و بلوچستان بر لزوم تکریم و عزتمندی خانواده معظم شهدا و تلاش برای تربیت و رشد و بالندگی فرزندان عزیز آنان تاکید کرد.

وی ادامه داد: همه ما مدیون شهدای انقلاب اسلامی و مخصوصا شهدای فرهنگی هستیم و به طور حتم راه این دلاورمردان با قدرت ادامه خواهد یافت و نمی گذاریم پرچم ایران اسلامی به دست نااهلان بیفتد.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهیدان و ایثارگران با هدف والای خود به دفاع از این مرز و بوم برخاستند و در این راه جان خود را فدای آرمان های انقلاب کردند و ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم و وظیفه ما انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان جامعه است و می بایست در این مسیر از تمام ظرفیت ها بهره بگیریم.

بروشکی تاکید کرد: با هدف زنده نگه داشتن یاد همیشه جاویدان شهدا، اولویت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مزین شدن مدارس جدید تاسیس به نام شهدا و مخصوصاً شهدای فرهنگی و دانش آموز خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha