۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۸:۱۹
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85295506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاروان دانش آموزی راهیان نور از خراسان جنوبی اعزام شد

بیرجند - ایرنا - اولین کاروان دانش آموزی راهیان نور خراسان جنوبی در سال جاری شامل دانش آموزان دختر متوسطه دوم عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی روز یکشنبه در حاشیه مراسم اعزام این دانش آموزان که در بوستان شهدای گمنام بیرجند برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: امسال ۵۵۰ دانش آموز دختر از خراسان جنوبی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند که اولین کاروان به ظرفیت ۱۱۰ نفر امروز راهی مناطق عملیاتی شدند.

سید علیرضا موسوی‌نژاد افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده پنج کاروان از دانش آموزان دختر به استعداد هر کاروان سه اتوبوس راهی استان خوزستان می‌شوند که اعزام کاروان‌ها از امروز ۲۸ آبان شروع شد و تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: این کاروان‌ها در ۶ روز از یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند و از برنامه‌های فرهنگی و معنوی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امسال یک روز از سفر راهیان نور به راهیان پیشرفت اختصاص داده شده که دانش آموزان از واحدهای صنعتی بزرگ هم بازدید خواهند داشت.

وی افزود: این دانش آموزان پایه دهم نظری و دوازدهم کار دانش و فنی و حرفه‌ای هستند.

موسوی‌نژاد گفت: برآورد هزینه اعزام هر دانش آموز ۳۵ میلیون ریال است که با مشارکت سپاه انصارالرضا (ع) و آموزش و پرورش خراسان جنوبی تامین شده البته دانش آموزان هم در تامین هزینه مشارکت جزئی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۰۰ دانش آموز از خراسان جنوبی به راهیان نور اعزام شدند افزود: اعزام دانش آموزان پسر هم از بهمن ماه در استان آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha