مجتمع فرهنگی هنری سرپل ذهاب ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

قصرشیرین - ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل‌ذهاب گفت: عملیات احداث مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان پس از گذشت ۱۲ سال، ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت با تامین اعتبار ساخت این مجتمع تا سال آینده به اتمام می‌رسد.

«خسرو تمری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شهرستان در سال ۹۰ است که تکمیل آن ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی اظهار کرد: پس از مدتی رکود به دلیل نبود اعتبار از سال گذشته شاهد اتفاق مثبتی در روند تداوم ساخت این پروژه هستیم و هم اکنون پیمانکار در حال انجام کار است و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۳ این مجتمع به بهره برداری برسد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب در ادامه گفت: مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان دارای چهار هزار و ۸۰۰ متر فضا و ۲ هزار و ۸۰۰ متر زیربنا و یک سرسرای اجتماعات با ظرفیت ۵۳۰ نفر است که علاوه بر آن کارگاه های نمایش و اتاق هایی برای هنرمندان نیز در این مجتمع پیش بینی شده است.

تمری ادامه داد: این مجتمع از استانداردهای لازم برخوردار و در آن فن و هنر با هم تلفیق شده که از نظر فضا و وسعت دومین مجتمع فرهنگی هنری استان کرمانشاه است.

وی گفت: تمام نیازمندی ها در این مجتمع با نگاه فنی و هنری برای استفاده اصحاب فرهنگ هنر و رسانه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و دفتر فنی این اداره لحاظ شده است.

او اضافه کرد: ایجاد بستر لازم برای نشاط و شادمانی جهت نوجوانان و جوانان یک اولویت است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب با توجه به زیرساخت هایی که دارد کارهای بزرگی در سطح استان و شهرستان انجام می دهد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha