۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۲
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85295605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الگوهای کیفیت بخشی آموزشی برای مدارس خوزستان در حال اجرا است

اهواز- ایرنا- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: الگوهای کیفیت‌بخشی آموزشی با استفاده از ظرفیت معلم‌های با تجربه و خلاق در سیستم آموزشی استان در حال اجرا است.

امین برملا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این الگوهای کیفیت‌بخشی شامل نوع آموزش، نحوه تدریس، چگونگی استفاده از وسایل کمک آموزشی و استفاده از فن آوری در آموزش است.

وی افزود: معلم‌های خلاق و با ذوقی در استان وجود دارد که راهکارهای مختلفی را برای ببهود روش‌های تدریس در مدارس استان ارائه می‌دهند.

برملا با بیان اینکه این اقدام از سال تحصیلی گذشته به طور جدی در استان دنبال می‌شود گفت: این اقدام باعث می‌شود تا کیفیت آموزش در مدارس استان ارتقا یابد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: در همین راستا جشنواره‌ای با هدف ارائه راهکارها و مدل‌های کیفیت بخشی آموزشی برای دانش‌آموزان به صورت کشوری برگزار شد.

وی توضیح داد: ۲۱ معلم استان در ۲ بخش حضوری و غیرحضوری جشنواره کیفیت بخشی " الگوی تدریس برتر" رتبه‌های برتر کشوری را کسب کردند که نشان دهنده سطح علمی معلم‌های استان در این بخش است.

برملا با اشاره به کسب ۲ رتبه در سال گذشته توسط خوزستان در این بخش ادامه داد: روش های تدریس برترو خلاقانه از آثار معلم هایی که در این جشنواره رتبه کسب کردند در سیستم آموزشی استان الگوبرداری می‌شود.

به گزارش ایرنا، پیش از این مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان وضعیت آموزشی استان را رو به جلو دانست و گفت: خوزستان بر خلاف سال‌های گذشته دیگر جزو استان‌های آخر در شاخص‌های آموزشی نیست.

الگوهای برتر آموزشی با هدف ارتقای شاخص‌های علمی و آموزش مدارس استان استفاده می‌شود.

طبق آخرین اطلاعات اعلام شده، دوره متوسطه دوم در سطح کشور افت تحصیلی ۲ نمره‌ای داشته که خوزستان با اجرای برنامه‌های آموزشی مختلف موفق شد به کمتر از میانگین کشوری در این بخش برسد.

میانگین افت تحصیلی در دوره متوسطه دوم خوزستان کمتر از یک نمره است که برای ارتقای هر چه بیشتر در این سطح تلاش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha