۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85295861
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

۷۰۰ میلیارد ریال طرح اقتصادی در دلفان بهره برداری شد

خرم آباد - ایرنا - سه طرح تولیدی و اقتصادی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال روز یکشنبه با حضور "فرهاد زیویار" استاندار لرستان در نورآباد مرکز شهرستان دلفان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این طرح ها شامل نمایندگی فروش، تعمیر و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو، توسعه کارخانه شن و ماسه و واحد تولیدی مصالح مبلمان شهری هستند.

به گفته شهردار نورآباد یکی از مشکلات شهروندان، ناکافی بودن شن و ماسه برای فعالیت های ساختمانی بود که این شهرداری تصمیم گرفت نسبت به اجرای طرح توسعه کارخانه شن و ماسه خود اقدام نماید که در این راستا ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

محمد خاص امیری با بیان اینکه ظرفیت این طرح تولید روزانه ۶۰۰ تن شن و ماسه است افزود: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۱۰ نفر نیز بصورت مستقیم فراهم شده است.

بهره برداری از طرح تولیدی مصالح مبلمان شهری

شهردار نورآباد همچنین در آئین بهره برداری از واحد تولیدی مصالح مبلمان شهری گفت: این کارگاه در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال توسط شهرداری نورآباد احداث شده است.

خاص امیری با بیان اینکه ضمن بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۳۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است افزود: این طرح با هدف تامین نیازهای مصالح مبلمان شهری نورآباد احداث شده است و علاوه بر این، تولیدات این واحد به شهر و استان های مجاور صادر می شود.

۷۰۰ میلیارد ریال طرح اقتصادی در دلفان بهره برداری شد

وی اجرای این طرح را فرصتی برای درآمد پایدار شهرداری نورآباد دانست و گفت: صندلی، تیر چراغ برق، موزاییک، قطعات بتنی، انواع گلدان و سطل زباله محیط های شهری از مهمترین تولیدات این واحد است و محصول موزاییک آن با ۳۰ درصد زیر قیمت کنونی بازار به مردم عرضه می شود.

افتتاح بزرگترین نمایندگی مدیران خودرو در غرب کشور

همچنین امروز با حضور استاندار لرستان نمایندگی فروش، خدمات پس از فروش و تعمیر مدیران خودرو در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰متربع و زیربنای ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع افتتاح شد.

برای اجرای این طرح که بزرگترین نمایندگی مدیران خودرو درغرب کشور است ۵۰۰ میلیاردریال اعتبار هزینه و ۴۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.

شهر نورآباد مرکز شهرستان دلفان با ۷۵هزارنفر جمعیت در شمال غربی استان لرستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha