۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85296170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۸ سارق لوازم خودرو در خراسان جنوبی دستگیر شدند

۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳
کد خبر: 85296170
۳۸ سارق لوازم خودرو در خراسان جنوبی دستگیر شدند

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از اجرای دومین مرحله طرح دستگیری سارقان محتویات و لوازم داخل خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۳۸ سارق دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ۳۸ سارق لوازم داخل خودرو در سطح استان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

وی افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ۷۱ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان، سه خودرو و ۶ موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی نقش شهروندان در پیشگیری از وقوع سرقت را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: اگر شهروندان نکات پیشگیری از سرقت را رعایت کنند بسیاری از سرقت‌ها شکل نمی‌گیرد.

دستگیری یک سارق با ۲۴ فقره سرقت

اما فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در این شهرستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ احمدرضا کارگر افزود: ماموران کلانتری ۱۳ جوادیه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک سارق را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما پس از روبه‌رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۲۴ فقره سرقت در شهرستان بیرجند اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بیرجند گفت: همچنین در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی از سارق دستگیر شده، ۲ نفر مالخر شناسایی و دستگیر که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha