اراده دولت سیزدهم بر رفع موانع واحدهای تولیدی است

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: همت و اراده جدی دولت سیزدهم بر اشتغال‌زایی و رفع موانع واحدهای تولیدی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد اشرفی روز یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: کارگروه تسهیل به دنبال حمایت از واحدهای تولیدی و تولیدکنندگان است لذا رفع مشکلات واحدهای تولیدی با جدیت در حال پیگیری و انجام است.

وی بیان کرد: بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم و به طور مستمر مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و راهکارهای لازم برای رفع موانع ارائه می‌شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بررسی مشکلات چهار واحد تولیدی در نشست امروز کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید گفت: این واحدها مشکلاتی در زمینه چک برگشتی، زیرساختی، برق‌رسانی، تسهیلات و توقف صادرات داشتند که با حضور سرمایه‌گذاران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بررسی شد.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه خروج کالاهای غیر استاندارد و بی‌کیفیت را از گمرکات استان به خارج از کشور نخواهیم داد.

اشرفی گفت: صادر شدن کالاهای غیر استاندارد و بی‌کیفیت، کل صادرات استان را تحت شعاع قرار می‌دهد بنابراین راهبرد اصلی ما جلوگیری از خروج این نوع کالاهاست.

مسائل و مشکلات چهار واحد تولیدی و خدماتی خراسان‌ جنوبی در جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و دبیری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بررسی و پیگیری شد.

در این جلسه موانع و مشکلات سه واحد تولید شبکه گازرسانی، تولید نایلون و نایلکس، تولید هیدرو کربن و یک طرح خدماتی ایجاد مهمان‌پذیر (گردشگری) با حضور مدیران یا نمایندگان این واحدها در امور بانکی و تسهیلات، حوزه زیرساخت‌ها، گمرکات، صدور پایان کار و سایر مسائل مورد بررسی قرار گرفت که راهکارهای لازم ارائه شد و به تصویب کارگروه رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha