۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85296296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح  مهار سیلاب و مسیر دسترسی در شمال کرج اجرا شد

کرج – ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: طرح مهار سیلاب و مسیر دسترسی کرج به بزرگراه شهید سلیمانی اجرا شد.

به گزارش ایرنا، "عمار ایزدیار" روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در اجرای این پروژه مسیل های حاشیه بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی به رودخانه دراز رود در شمال  کرج با استفاده از کانال کشی و لوله گذاری متصل شده است .

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: اتصال بزرگراه شهید سلیمانی به بلوار انقلاب اسلامی ، پروژه دیگری است که به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: در اجرای این پروژه سنگین ، عملیات خاکبرداری ، زیر سازی، ‌جدولگذاری، ‌هدایت آب های سطحی، ‌پیاده روسازی و روکش آسفالت مکانیزه انجام شد؛ بیش از ۹۰۰ متر نهر در این محدوده بتن ریزی و ایمن سازی شده است.

ایزدیار گفت: برای ایمن سازی نهر درازرود از لوله هایی با قطر ۲ هزار میلی متر و طول ۹۰ متر استفاده شده است ضمن آنکه حدود ۳۰۰ متر مکعب بتن ریزی شده است .

محمد اسدیان عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرج در این خصوص گفت: شهرداری کرج در سال ۱۳۹۵ به عنوان سرمایه گذار عملیات ساخت بزرگراه شمالی این کلانشهر را کلید زد اما پس از مدتی نتوانست آن را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: در دوره  ششم  شورا با حمایت دولت سیزدهم قطعه نخست این پروژه را تکمیل  شده است.

اسدیان گفت : ۵۰ درصد بودجه این پروژه را دولت متقبل شده و مراحل ساخت آن در دست اجرا است.

وی با اشاره به جمعیت ۳۸ هزار نفری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی البرز،‌گفت: حدود ۱۵ هزار نفر از این دانشجویان از شهرتهران برای تحصیل به کرج سفر می کنند و بخش عمده

ترافیک نیز مربوط خودروهایی آنان است که با اتصال بزرگراه شهید سلیمانی به بلوار انقلاب و دانشگاه آزاد اسلامی این ترافیک روان سازی می شود.

عملیات ساخت بزرگراه شهید سلیمانی که  ۱۸ کیلومتر طول دارد از سال ۹۵ آغاز شده است .

این بزرگراه ، آزاد راه شهید همت در شرق کرج را به آزاد راه کرج - قزوین و آزاد راه غدیر در غرب کرج متصل می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha