گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری به ۱۰۰ خانوار لردگان خدمات‌رسانی کردند

شهرکرد_ ایرنا_ رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: گروه‌های جهادی استان به ۱۰۰ خانوار بخش منج شهرستان لردگان خدمات‌رسانی کردند.

به گزارش ایرنا، حسین برزگر شامگاه یکشنبه در حاشیه برگزاری دومین اردوی جهادی یاوران امام رئوف در مناطق کم‌برخوردار و عشایری بادامستان، میان‌مالان و دره‌شور بخش منج شهرستان لردگان تأکید کرد: در این اردوی جهادی گروه‌های پزشکی و دامپزشکی بیش از ۷۰۰ میلیون ریال خدمات دامپزشکی و پزشکی به مردم این مناطق ارائه دادند.
وی افزود: خدمات مورد نیاز در این اردوی جهادی یک روزه با همکاری و همراهی اداره‌کل امور عشایر، بسیج عشایری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، اداره‌کل دامپزشکی و اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی ارائه داده شد.
برزگر تصریح کرد: در این اردوی جهادی بیش از ۱۴۰ میلیون ریال مواد غذایی شامل آرد، پیاز، سیب‌زمینی، بسته بهداشتی و نوشت‌افزار بین خانوارها توزیع شد.
مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره آغاز عملیات اجرایی ساخت پل ارتباطی مناطق عشایری دره‌شور بخش منج شهرستان لردگان یادآور شد: برای تکمیل این پل بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.
محمد محمودی به آب‌رسانی سیار به مناطق عشایری و روستای این منطقه با تانکر اشاره و تاکید کرد: برای آب‌رسانی سیار به این مناطق ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات امور عشایر هزینه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha