۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85296623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: بسیج کشور را بیمه کرده است

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85296623
امام جمعه بجنورد: بسیج کشور را بیمه کرده است

بجنورد -ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با بیان اینکه بسیج کشور را بیمه کرده است گفت: این قشر جهادی در بحران ها، حوادث و هر جا که نیاز باشد در کنار نظام بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز دوشنبه در گردهمایی بسیجیان خراسان شمالی اظهار کرد: بسیج، قوت و قدرت نظام است و در تمامی صحنه ها حضور دارند و نقش آفرینی می کنند و این رویه بارها ثابت شده است.

وی افزود: بسیجیان دارای روحیه خدمتگذاری قوی هستند که با اخلاص و بدون هیچ چشم داشتی هر کجا که به آنان نیاز بوده است لبیک گفته اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ولایت مداری را ویژگی بارز بسیجیان دانست و گفت: بسیجیان شمشیر به زمین نمی گذارند و همواره در خط مقدم قرار دارند.

وی عنوان کرد: بسیجیان با اخلاص تمامی فعالیت ها را انجام می دهند و به همین دلیل است که عملکردهای این قشر ماندگار می شود و در یادها خواهد ماند.

امام جمعه بجنورد گفت: بسیجیان با شناخت کامل وارد عرصه می شوند و برای رفتن به اسارات و حتی شهادت داوطلب می شوند و در این امر از هیچ کوششی دست بر نمی دارند.

وی شهادت طلبی را از دیگر ویژگی‌های بسیجیان دانست و افزود: شهادت طلبی و رسیدن به خداوند یک ارزش است و در آموزه‌های دینی ختم به شهادت بسیار آمده است.

افول استکبار جهانی

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در ادامه گفت: استکبار جهانی رو به افول است و هیمنه آن در دنیا شکسته شده است.

سردار اسماعیل فرجی افزود: اینک استکبار دیگر در برابر پنجمین قدرت ارتش دنیا توان مقاومت ندارد.

وی تصریح کرد: ملت فلسطین سال های سال در مظلومیت به سر می برند اما اینک با اقتدار در برابر ظلم ایستادگی و از کیان خود دفاع می کنند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برخی از شهرهای کشور در دوران دفاع مقدس با مظلومیت زیر بمباران دشمن مقاومت کردند و آنان اسوه های مقاومت شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha