میز خدمتی که آب را به روستای امان آباد زاهدان رساند

زاهدان- ایرنا- مدیر امور آب و فاضلاب زاهدان از اجرای طرح شبکه آبرسانی به روستای مراد آباد خبر داد و گفت: آغاز این طرح از هفته دولت امسال و در جریان برپایی میز خدمت بسیج ادارات زده شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، مرتضی نورا در آیین افتتاحیه طرح آبرسانی به روستای امان آباد زاهدان بیان کرد: برپایی میز خدمت با هدف پیگیری مطالبات مردمی باعث شد تا مشکلات این روستا مطرح و پس از آن از جانب مسوولان اداره آب و فاضلاب پیگیری و با توجه به مشکلاتی که مردم این روستا داشتند تلاش شد تا طرح شبکه آب آن با سرعت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه مدت زمان شروع تا راه اندازی این شبکه حدود ۲ماه طول کشید، افزود: برای این طرح با توجه به اینکه روستای امان آباد فاقد شبکه برق رسانی بود، تامین برق مورد نیاز با راه اندازی توربین خورشیدی با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیون تومان انجام شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ادامه اظهار کرد: یکی از بسترهایی که بسیج از گذشته به آن توجه داشته حوزه خدمت به مردم در قالب کارهای جهادی است، طرح آبرسانی به روستای امان آباد کار خیری بود که با کمک سازمان آب منطقه‌ای استان به ثمر نشست.

وی گفت: افتخار می‌کنیم که در خدمت مردم در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان باشیم و بتوانیم خدمتی شایسته را به آنان ارائه دهیم.

سردار احمد شفائی تصریح کرد: اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج عشایری بسیار مهم هستند و این قشر نقش بسیار مهمی در زمینه تولید دارند؛ اهتمام به تولید در روستا بسیار مهم است و روستاها باید مولد باشند.

ریش سفید این روستا نیز در حاشیه این افتتاحیه با بیان تشکر از مسوولان بابت راه اندازی شبکه آب روستا، گفت: مردم ما نیازمند این آب بودند و این طرح شادی مضاعفی را به مردم ما هدیه داد.

امان الله زارع زهی افزود: این روستا با توجه به منطقه‌ای که قرار دارد از امکانات دور است و علاوه بر آب به برق نیز نیلز مبرم دارد.

وی افزود: از مسوولان تقاضا داریم در زمینه تامین برق برای روستا نیز اقدامی انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha