۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85296701
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مسافران قبل از سفر از وضعیت راه های البرز مطلع شوند

کرج - ایرنا - رییس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش باران و برف به ویژه در جاده کرج - چالوس اعلام کرد: مسافران قبل از سفر از وضعیت راه های این استان مطلع شوند.

سرهنگ "پیمان کرمی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در این استان ، مسافران با توجه به این شرایط ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری ، قبل از سفر از وضعیت راه ها به ویژه جاده کرج -چالوس اطلاعات کسب کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط احتمال ریزش سنگ در جاده های کوهستانی دور از انتظار نیست و رانندگان باید از توقف در حاشیه این جاده ها خودداری کنند.

کرمی یادآورشد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

وی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشوند.

کرمی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است .

مدیرکل هواشناسی استان البرز نیز پیش تر با اعلام هشدار سطح نارنجی اظهار کرد: سامانه سرد جوی همراه با وزش تندباد ، بارش برف و کولاک و باران از روز دوشنبه هفته جاری در این استان استقرار می یابد.

"آرش بهاروند احمدی" گفت : تحلیل جدیدترین نقشه های پیش یابی بیانگر تغییر وضعیت جوی از صبح دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در این استان حکایت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha